Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Volání

21. 03. 2003
4
0
867
Autor
TheRaven

Volání Marné je tvé volaní, nikdo je neuslyší. Víš to. Snad je to tím, že se nikdy nesnažil říci to, co si ve skutečnosti myslíš, nikdy ne dost nahlas, nikdy ne dost potichu. Marné je tvé volání, nikdo je neuslyší. Nesnaž se vrátit to, na cos zapomněl, nemyslíš to vážně, kdybys myslel, nezapomněl bys. Marné je tvé volání, tak marné, že je sám odmítáš slyšet. Vrať se a předstírej život, staň se loutkou. Další loutkou na prknech největšího loutkového divadla. Další loutkou, která neví, kdo ji vodí. Další loutkou, která zapomněla volat. Další loutkou, která zapomněla mluvit. Další loutkou, která neví.


Čumák
06. 04. 2006
Dát tip
*

Kačírek
13. 06. 2003
Dát tip
Čiší z toho rezignace, ale jinak fajn.

já jsem příznivce zkratek :-) ale taky někdy opakuju do nekonečna nad slunce jasný věci :-)

Reistlin
28. 03. 2003
Dát tip
Souhlasím s katugirou, ale jinak to chce tip*

Rowenna
24. 03. 2003
Dát tip
Ano, tyhle pocity jsem taky mívala. A podobně je vyjadřovala. Ale ono to vždycky dopadně nějak překvapivě - to naše volání. :-))) Oslovuje mě to.

katugiro
22. 03. 2003
Dát tip
netřeba stále volat, stačí se občas zaposlouchat... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru