Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

spinalní ples

24. 03. 2003
0
0
681
Autor
suchy

nekoukejte na chyby neopravuju je. píšu si jak chci.

 Spinální ples              sobota 5.října 9:30

Jedu se ségrou a balounem někam kam nechci napsat kam.Je tam každoroční spinální ples.Už se moc těšim.Uvidim zase lidi co sem dlouho neviděl a tak.Cesta proběhla v poho.Jel sem poprvý takhle daleko,tak sem byl trošku nervozní.Po cestě sem zastavil u sanitáře na spinálce.Vyřídit tři flašky slívky.Že prej nemá drobný tak mi to veme na ples.Přijeli sme tam,ubytovali se a šli se podivat na spinálku.Tam už bylo pár lidí co přijelo už v pátek.Tak sme pokecali a šli se najíst do hospody.Najedli sme se a vyrazili sme na ubytovnu,aby sme se převlikli do saka a tak.Nesnášim kvádro a kravatu,ale co.Je to jednou za rok.Stejně to budu mít tak hoďku a pak to sundám.Tak sem se tam těšil,že sem tam chtěl bejt co nejdřív až sme tam přišli někdy kolem sedmý a bylo to od osmy.Byla tam akorát kapela,která ladila.HMMM... takže nic.S balounem sme chtěli jít do hospody,ale než sme vylezli ze sálu přijel sanitář.Jako vždycky byl u vstupu a vybíral ho.Měl tam sebou manželku,která mu asi dělala bodygárda.Dal mi ty tři flašky slívky,já mu dal prachy a zase sme se s balounem a ségrou vrátili ke stolu.Dali sme si panáčka a už sem jel k sanitáři ať dvě flašky schová k sobě.Zejtra až pojedem domu tak se pro ně zastavim.

  Začali se scházet lidi.Tak sem vždycky s někym dal panáčka no a najednou sem jí měl jak pes boudu.Dal sem si kávu,ňákej tanec vyjel sem na vzduch a tam hulili.Tak sem si dal špeka a byl sem spokojenej.Večer byl vplným proudu tak sem jel pro pani sanitařovou ať de na panáka a pak pro další a další.Hrali kabáty a tak. Zapařil jsem si, pak ňáký pivo abych zahnal žízeň.No a pak mi to hrozně rychle uteklo.Vim,že mi řikala ségra kolem jedný,že jdou spát,jestli jedu s nima.Hele a si spíš ne než jo.Ja se na pokoj ňák dostanu.Vodešli a dál pořadně nevim.Chvilkama vim,ale jinak mám vokno.Najednou asi kolem pátý pátý sem se probral u stolu kde seděla kámoška,kterou sem držel za ruku(vůbec nevim proč,ale byla dobrá tak sem v tom zůstal),vedle ní její kamarádka,která studovala ňákou psycho školu a snažila se mě rozebrat,naproti seděl vožralej hasič,kterej se na mě furt tlemil a kousek dál hrála už jenom věž.Nebejt toho,že tam byla ta holka co sem jí držel za ruku tak sem byl nasranej.Zjistil sem že ten hasič hulí tak sme si ubalily špeka a zhulili se.Pak sme už jenom ucucávali pivko a asi kolem čtvrt na sedum sme si dali panáka a bavili se vo tom že to asi zabalíme.Jenže sem se dozvěděl že hasič veze holky do Vysokýho Mýta na autobus do Brna a že jedu taky.Prej sem to večer slíbil.Tak nevim.Hasič přijel autem před vchod prej tak nasedat.Jenže třídveřovej pežot?To neni prdel.Zvlášť když chtěl mít ten hasič vedle sebe tu jak mě rozebírala a ja tu druhou taky.No musel sem dozadu.To se tak debilně přelejzalo.No neřikám nic.Vodvezli sme je v pohodě,akorát že jel jak dobytek tak sem se trošku bál.Vyhodil mě před ubytovnou a jel do prdele.Když sem asi kolem osmý dorazil na pokoj Baloun se ségrou byli už vzhůru a že pro mě chtěli jít.Řikám vy ste se o mě báli?Prej ne?Že mi vzali klíče od auta takže byli klidny.Dali sme si cigáro vrátili klíče od pokoje a vyrazili k domovu.Řídil baloun ja bych to nezvlád.Nefungovali mi nohy.Sed sem si vedle ňej že si budem povídat.Po cestě sme se stavili u pana sanitáře pro zbylí dvě flašky slívky a když mi dal jednu tak sem docela čuměl.Řikám,ale pane sanitář dyť...

Ne ne ne,zarazil mě byls zamnou asi kolem půl třetí ať ti dám ještě jednu.Tak sem ti jí dal.Sem docela čuměl.No co no tak mi dejte jestli můžete ještě dvě ať něco dovezu domu a já vyrazim k domovu.Vyjeli sme a než sem vytuh tak mi furt vrtalo hlavou co se dělo a jak je možný,že si nepamatuju tu druhou lahev slívky a další a další.Najednou sem se probral asi devět kiláků od domova,zapálil si a poděkoval sem balounovi za pokec.

NA PLESE SEM NEBLIL!!!
Cirilla
24. 03. 2003
Dát tip
tak to musel být opravdu silný zážitek.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru