Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Recitace s.

22. 03. 2003
5
0
1526
Autor
Fiorella

Nejdřív jsem to chtěla zařadit do \\\"Pohádek\\\"...ale řekla jsem si...co když to čtou děti? Mohly by chytit schízu

Prosí tě, vzdálen daleko, předaleko. A dráty vysokého napětí kroutí se ve větru jako kudrliny na hlavách afričanek. Ach ne, neomlouvej se mu, copak jsi mu něco udělala?

Schizofreniku!

Já za to nemůžu, ne ne ne!

A potom se rozplakala.

Sama, mezi tou spoustou lidí sama, přemýšlejíc v infinitivech.

Kdo ví, jak tenhle celý svět vlatsně ve skutečnosti vypadá.

Četla Marťanskou kroniku. Melodie otáčení zažloutlých stránek se rozplývala téměř neslyšně okolo. Pak ale přestala hrát a z bílých stěn zařvalo ticho. Lekla se? Čeho? Vraha? Zloděje? Ducha? Mimozemšťana? Bála se snad??

Ne, to jen slunce pražilo jí do tváře a proto nemohla číst. Odložila knihu a opřela se o zeď. Zamyslela se, sklopila zrak a hrála si se svými dlouhými vlnitými vlasy, které teď na ostrém světle měly zářivě tiziánovou barvu.

Po tváři se jí začaly koulet slzy, nekonečné množství drobných třpytivých perliček. Vypadala jako panenka v koutě, kam jí její majitelka odložila a nechala, aby se na ni prášilo.

Mračila se, okusovala si nehty a rty měla pevně semknuté. Najednou nemohla mluvit. Na koho asi? Připadala si bezmocná uprostřed světa plného žraloků, kde neměla jediného přítele.

Však měla, ano měla.

Měla své imaginární představy a psychiatra za dveřmi místnosti 3x3metry.


Nicollette
05. 06. 2005
Dát tip
ale má něco do sebe ten výlev *

posílám avi na moje dílko......

Seregil
15. 01. 2004
Dát tip
Hustě... Klub jednoznačně...

m11
20. 04. 2003
Dát tip
t

Krel
03. 04. 2003
Dát tip
...drsné a dobré...

Krel
03. 04. 2003
Dát tip
a dám Ti ho...!!*

Rowenna
24. 03. 2003
Dát tip
Mi se to zdá celistvé a dobré. *****tip

Fagus
22. 03. 2003
Dát tip
Líbí se mi ta spousta barevných obrazů v tvém dílku. Jinak je to ale jen citový výlev, který mi nic nedal. Najdi si dobrého přítele. Je to psáno jen pro JEHO uši. Fagus

Cirilla
22. 03. 2003
Dát tip
nojo, někdy je to lepší bez přátel, stejnáč tě z bryndy vytáhne jen ruka začínající u tvého ramene.

Barbar
22. 03. 2003
Dát tip
Někdy si člověk myslí, že pravej blázinec je právě mimo tuto místnost........................................................................... BARBAR

katugiro
22. 03. 2003
Dát tip
mně se moc líbilo "přemýšlení v infinitivech", jinak bych se asi připojil k Fagusovi... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru