Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co?

23. 03. 2003
1
0
1252
Autor
Negi

Na zem motýlí  křídlo spadlo.

Jsem snad blázen anebo letadlo?


takmer haiku...

romi
25. 06. 2004
Dát tip
Noooo Tohle mě fakt pobavilo, je to blbost :o))) Ale jo, každej je něčím cvok, tak proč ne-e?

REDH0T
20. 08. 2003
Dát tip
Dobrej trip...

per_zay
02. 08. 2003
Dát tip
hmmmm..... T

Helga
03. 04. 2003
Dát tip
Blbůstka to je, tedy spíš blbost. Než abych to komentovala nějak duchaplně, zařadím se do davu. "Zdar a sílu najdi v sýru? Jsem snad blázen anebo mě to jen tak napadlo?"

Negi
03. 04. 2003
Dát tip
Blbost to určtitě je, ale najdi v sýru svoji víru. Když tě to tak napadlo zkus se povznést do výše. A z té perspektivy ptačí podívat se stačí. Uzříš dole letadlo. No, a tak píšu básně, o všem možném, co mne napadne v mém mozku nemožném.

Helga
03. 04. 2003
Dát tip
Já jen chtěla říct, že to, co jsi tu napsal coby blbůstku, nemá žádnou myšlenku. S těmi básněmi, co píšeš do komentářů, je to lepší...

Yfča
01. 04. 2003
Dát tip
Negi, ta druhá je lepší... :o))

Negi
31. 03. 2003
Dát tip
Když je špatné počasí počkám až se vyčasí. Vyhlídnu si pěkný mrak a vzápětí s větrem v zádech chytnu také jeho nádech a rozlétnu se jako pták. Tak.

hrdina
29. 03. 2003
Dát tip
Ty jsi letadlo. ostatní to ale nechtěj pochopit

VŠICHNI jsou blázni. Jen JÁ jsem letadlo...

woai
23. 03. 2003
Dát tip
a to já jsem tygr! :-)

L3PROSÁNA
23. 03. 2003
Dát tip
motýl a žlutej přeletěl práh uvíznul v drátěnce ze tmy mám strach.... nejsi blázen.. ONI ho z tebe dělají....!!! ...to ONI trhají motýlům křídla prototže nemají tak jemný drátky na to aby jim vypíchli oči...!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru