Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: KLUB ZOO

23. 03. 2003
0
0
1295
Autor
Beeruška

Pro všechny hodný lidičky,který mají SRDCE.

Žijeme ze smrti druhých.Naše tělo je živeno jinými těly.Jsme chodící hřbitovi.A o tom tento \"klub\" je.
Co ti po tom?

Jerry Hovno, jsi vyhynulá entita, tak mlč.

Jerry_Shit
16. 09. 2005
Dát tip
Bohužel... :-(

Jerry_Shit
16. 09. 2005
Dát tip
...ale vás prasat je tu dost! A to je pozitivní, ne? :-)

Petr_Pan
31. 08. 2005
Dát tip
ju - už je to v poho - ono - dlouho jsem tady nebyl, tak se to trošku natáhlo dík tomu .. každopádně Tě s prodlevou vítám :-)

Jerry_Shit
29. 08. 2005
Dát tip
Děkuji, už jsem se do něj hlásil dřív, ale asi něco krachlo, jak to na písmáku bývá...

Jerry_Shit
27. 08. 2005
Dát tip
Pokud si chcete přečíst něco k tématu, zkuste mou recenzi O OSVOBOZENÍ ZVÍŘAT.

Jerry_Shit
27. 08. 2005
Dát tip
avi

Petr_Pan
27. 08. 2005
Dát tip
jerry> rád Tě uvítám v klubíku vegetariánů ( viz moje vizitka )

Jerry_Shit
21. 06. 2005
Dát tip
...a říkejte mi thylacinus cynocephalus neboli vakovlk!

Jerry_Shit
15. 06. 2005
Dát tip
Jsem vegouš a souhlasím s myšlénkou klubu!!! ...dokonce mám někdy zvířata radši než lidi (nic proti).

Petr_Pan
28. 04. 2005
Dát tip
pěkná myšlenka

Já jsem taky Ing. Prase. Je pravda, že dobře využít se dá i chmel, ale Egypťané a dlouho dlouho i všici před nimi a po nich vařili pívo bez chmelu – a já myslím, že pro ty Indy to bude dobré i tak.

Milly
13. 01. 2004
Dát tip
Mezi rostliny použitelné jako potrava nepatří jen ječmen... S Alpama nevím...zas až tak moc se v tom nevyznám...ale brambory jsou zdravý... ...vy nejspíše požíváte rostliny jen ve formě alkoholu...

... takže z ekonomickýho hlediska je jasný, že je zapotřebí vybít všechny krávy, naíst místo nich ječmen, levné pivo vyvézt do Indie a tu pak snadno, až budou všichni jódlovat a blinkat, kolonizovat. A státe se tak rovnou jadernou velmocí. Opravdu? Ale co uděláme s těma Alpama, až vybijem krávy i tam? Tam neporoste ani brambor... i když ... brambor asi ano. Tedy napálíme lihu, přidáme tresť a zrobíme mnoho nápoje donedávna zvaného T. Rum. Ten je nebezpečný zhruba jako T. Rex. Ten budem prodávat jako laciný pohon do žigulíků – Ne, myslím, že je na čase přejít na mnou výše navrhovaný model.

Milly
08. 01. 2004
Dát tip
....já zvířata většinou nejím-jen někdy ryby... A kdy to tak vezmeš-i rostliny jsou živé...-moje kamarádka má kamarádku, která se z tohoto důvodu živí jen plody...ale to asi není zdravý... Jinak-jo, rostlinama vypěstovanýma na ploše, kde se pasou zvířata, by se najedlo daleko víc lidí-takže ekonomický hledisko... :-)

Z hlediska dlouhodobého ekonomického vývoje je jasné, že se vyplatí přejít k takovému modelu hospodářství, v němž se budou prasata živit lidmi. V přechodném období budou prasata vyživována i prasaty.

Jo, beruško, ale chodící hřbitovy se píše chodící hřbytovy. Navíc, já jim zvířata ráda. Takže z toho nic nekouká

Pavlinka
20. 06. 2003
Dát tip
O lásce ke zvířatům ne?

(G)eorge
07. 04. 2003
Dát tip
Ehm, o čem že ten klub je?

Beeruška
23. 03. 2003
Dát tip
Nic nečiní člověka lidštějším než láska ke zvířatům.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru