Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluje

24. 03. 2003
5
0
731
Autor
bzzz

?

Věděla,nerozuměla..bála se.Chtěla létat a zpívat a křičet a smát se a plakat a tančit a milovat.....Tak jako ve svém nitru..ale nohy ji neposlouchaly a hlas jako by neměla a slzy snad dávno vyschly a křídla ani nenarostla.Zbylo milovat,ale jak?A koho?Třeba by byla šťastná...a třeba taky ne...neví.Že by se bála?ne,to nebude ono...ale vlastně...ano!ona miluje...miluje vůni vzduchu v podvečer léta,miluje cvrlikání ptáků,miluje vodu...miluje!Je tedy šťastná...snad.......

 


WiruZ
28. 09. 2003
Dát tip
snad?*/*

StvN
20. 09. 2003
Dát tip
Miluje, je tedy šťastná. Souhlas. Přesto je z díla vidět, že je to taková zoufalá láska.

Přijde mi to příliš neurčité a obrovsky rozhárané. Vlastně v tom textu nevyjadřuješ ani pocity, pouze je to směsice výkřiků. Ale to poslední "snad" není špatné.

Tristram
14. 09. 2003
Dát tip
je to moc pěkný..ale to není to správný slovo, chytlo mě to za srdce. Proč v tom vždy hledám slova té kterou miluji..ale marně..*

Timber
11. 09. 2003
Dát tip
snad...ano :-)*

PS
26. 03. 2003
Dát tip
Chápu, že s kategoriema je občas problém, ale Blbůstka?!?

To je TAK krásný!!!!!!! Že k tomu ani nemám co říct!!!!!*****

BorisCvek
24. 03. 2003
Dát tip
Výborné!!!! Tipuji!

Astalavista
24. 03. 2003
Dát tip
Ten font je hroznej, ale cvrlikání ptáů, to můžu...:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru