Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mínky

25. 03. 2003
1
0
1746
Autor
gama

Ona to není ani tak blbůstka jako spíš blbost, ale to divadelní představení bylo tak neskutečně nudné, že se na nic jiného než na blbosti myslet nedalo.

pramínek vzpomínek

ke kamínku kamínek

ramínka z ramínek

z komínku plamínek

 


PS
21. 04. 2003
Dát tip
Tak to jo, já už se lekl, že myslíš Merlíka. :o)

gama
02. 04. 2003
Dát tip
PS: Toho prvního, to je přece jasné.

PS
26. 03. 2003
Dát tip
Gamo, myslíš Merleho nebo Merleho? :o)

PecKer
25. 03. 2003
Dát tip
Kdybys četla mumínky nestalo by se Ti to

gama
25. 03. 2003
Dát tip
Nesmysl, Mumínky jsem samozřejmě četla.

co to bylo za představení? Šmínek a Kmínek?

PecKer
25. 03. 2003
Dát tip
To se ovšem nemůžeš divit, že bylo nudné. Pokud jsi u představení četla mumínky a od knihy vzhlédla jen občas, nemohla sis ho vychutnat. Jsi příliš roztěkaná, musíš se soustředit vždy jen na jednu věc. Zkus to. Když posloucháš nečti.

gama
25. 03. 2003
Dát tip
Swedish_Nigg: Pražský komorní balet: Pojďte s námi do pohádky. PecKer: Nečetla jsem Mumínky, ty jsem četla na výšce. Teď čtu Merleho, to přece víš.

Kritika
25. 03. 2003
Dát tip
.........

Rowenna
25. 03. 2003
Dát tip
Nudné představení zplodilo nudnou blbůstku. :-))) To byl nějaký výchovný koncert? To se ještě dělá? Nebo že by dobrovolně? :-)))

Ta blbůstka je roztomilá, jenom takový pohrání si se slovíčky :-)

woai
25. 03. 2003
Dát tip
to muselo bejt hrozný představení já takhle u jednoho filmu v kině vymýšlela, jakou si sem dát přezdívku (asi před dvěma měsíci, už jsem jich 11 smazala) - nevymyslela jsem tenkrát nic, ale jinak bych z toho filmu asi utekla - bylo to o pavoucích :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru