Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Okamih

26. 03. 2003
3
0
1146
Autor
kamar

stale mam problemy s diakritikou .. tak keby si niekto nevedel domysliet: č = c ň = n ď = d

Vinič sa plazí

kamennou doskou

niekto naň zavesil umelé jablko

ten istý snáď umelé kvety priniesol

falošne zaplakal

a už sa nevrátil.

Kvety vybledli, pokryl ich prach,

ten istý leží tu tiež,

jablko stále visí tu,

a vinič rastie naďalej.


kamar
18. 06. 2006
Dát tip
to bolo videne.

palino8
18. 06. 2006
Dát tip
čo symbolizuje umelé jablko? ako to bolo myslené? :-/

piki
05. 03. 2004
Dát tip
tvojej basni chyba vietor, alebo aspon vánok...snazi sa byt takou pokojnou, ze mi v konecnom dosledku nic nepovedala...vinic ten co vcera, jablko tiez....basen ma poskytovat neobycajny pohlad na obycajny svet....svet cez tvoju basen je vsak obycajny...alebo som prizemna ja... ale drzim palce!!!

piki
05. 03. 2004
Dát tip
tvojej basni chyba vietor, alebo aspon vánok...snazi sa byt takou pokojnou, ze mi v konecnom dosledku nic nepovedala...vinic ten co vcera, jablko tiez....basen ma poskytovat neobycajny pohlad na obycajny svet....svet cez tvoju basen je vsak obycajny...alebo som prizemna ja... ale drzim palce!!!

aramis
06. 10. 2003
Dát tip
no ja neviem, aj napriek velkej snahe ma to nejak netoto... neoslovilo...

c = č n = ň d = ď ? = é A co Jan Tleskač?

Záclona
27. 03. 2003
Dát tip
skús radšej písať bez diakritiky, tie čudné znaky ubližujú básničke vidím kytice v reštauráciách, ako postupne zapadajú prachom a menia farby do neurčitej šede posledný verš je veľká nádej - snáď sa mu podarí vypučať svoje púčiky (živé)

Rowenna
27. 03. 2003
Dát tip
*****

kamar
27. 03. 2003
Dát tip
oooo dakujem;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru