Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Procházka

29. 03. 2003
3
0
1150
Autor
Pavka

 

Jdu s Tebou pomalu za ruku,

všude je rozkvetlá louka,

kukačka kuká na buku,

na smrku sýček houká.

 

Lehnem si spolu do trávy,

začnem se něžně líbat,

toulavý pes štěká z povzdálí,

do očí chci se Ti dívat.

 

Mám chuť se s Tebou milovat,

jsem něžný a křehký motýlek,

jsi pro mě voňavá chaloupka,

a já jen Tvůj malý Křemílek.

 


saka
01. 04. 2003
Dát tip
travička zelená, to je moje potěšení, ta čerstvá rostoucí už aby bylo sucho .o) líbí

T_O_M_
01. 04. 2003
Dát tip
Jo pěkné to je. Tráva je dobý podklad - teda když je přikrytá dekou :-). A ten Křemílek nemá chybu (ani nechtěj vědět co mi to připomělo...) :o).

3/5 úsměvné s jemným nádechem...kazí to však nedotažená forma a co se trávy týče... nesnáším mravence, ti jsou nejdotěrnější

Pavka
31. 03. 2003
Dát tip
Co máte všichni proti trávě ? Já jsem z vesnice a tu naší trávu nemají rádi jen králíci.Díky za názory, příště si lehnu jinam.Berte mě s humorem - moc tomu nerozumím.

Edík
31. 03. 2003
Dát tip
Noo, roztomilé, jen co je a pravda T* PS: Šrámek musí mít radost... :o)

Watukina
31. 03. 2003
Dát tip
To jsi ještě neležel na hnízdě divokých, ale opravdu divokých včel ...

Watukina
31. 03. 2003
Dát tip
Já nemám nic proti trávě, ale proti tomu, co se v ní občas skrývá.PS:Našim králíkům taky tráva chutná :)

Watukina
29. 03. 2003
Dát tip
Líbí se mi originální pointa.Mimochodem - všichni si v básničkách leháme do trávy, ale jestli jste to někdo zkusil dělat v přírodě, jistě mi dáte zapravdu, že hejna malých proradných zvířátek nepřidávají sílu poetičnu.

Patafista
29. 03. 2003
Dát tip
Tak jo, jsme zviklán přiklonit se k názoru, že se mi tato báseň líbí.:-)) PS: Ta tráva, hmmm, to je v pořádku, člověk musí občas zatnout zuby. Co by taky neudělal pro kousek romantiky, že? :-)))

criticator
29. 03. 2003
Dát tip
poměrně svěží pointa nezachrání ten zbytek...

Mpj
29. 03. 2003
Dát tip
sleeping_beauty: Nebazírujme na detailech, ne? ;o) :o))) pěkná básnička :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru