Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otázky bez odpovědí

02. 04. 2003
4
0
938
Autor
clovrdka

Zarudlé oči mě pálí a já se ptám sama sebe proč? Proč ti odpouštím, když mě stejně zase odstrčíš? Proč jsem tak nepoučitelná a znovu a znovu se vracím do té tmy, do toho bahna ztracení a zapomnění?!

 

Kde se ve mně bere ta neutuchající síla stále sbírat své síly pro další boj, který stejně nemůžu vyhrát? Proč se doprošuji něčeho, o čem nevím, zda splní má očekávání? Proč mi stačí jen ten chvilkový, vzletný pocit náklonnosti, o němž si v daném okamžiku myslím, že se snad nazývá láska?! A proč jsem tolik přesvědčená o tom, že někde existuje něco jako spravedlnost?

 

Kdy jen pochopím, že očekávám nemožné?! Nač se přemáhat hledat něco tak pomíjivého jako štěstí? A co to je, co je štěstí?! Nač si více drásat již tak zraněnou duši, která víc a víc krvácí nad nepřízní osudu a co se vzpírá nemohoucnosti postavit se sama proti sobě a konečně si přiznat svou porážku?!

 

 

Proč se snažím pátrat po nezodpověditelné otázce, co má tak prostý a jednoduchý smysl: “Proč?”?

27. 3. 2003


Jinny
07. 04. 2003
Dát tip
Proč ne. I když na můj vkus trochu moc otázek a žádná odpověď. Nikdy netvrdí, že by museli platit pro všechny... :-)

clovrdka
04. 04. 2003
Dát tip
saka myslím, že jenom v tom to není... Cirilla tak se to dá vyložit taky :-) Liilaa vždycky může být hůř aneb líp už bylo... :-))

Berunka
04. 04. 2003
Dát tip
Proč - je nekonečná otázka?

Liilaa
03. 04. 2003
Dát tip
Taky mi to něco říká, že by stejné pocity? :o) Tipík

clovrdik
02. 04. 2003
Dát tip
ten konec je příliš patetickej, ale jinak je to dobrý, když je to psaný formou úvahy a nesvazuje tě potřeba veršování :-)

kikky
02. 04. 2003
Dát tip
*

Jájík
02. 04. 2003
Dát tip
Sqělý.... nemám slov...

Cirilla
02. 04. 2003
Dát tip
Takhle se ptám každodenně. Tak si říkám, že nejspíš proto, abych vůbec věděla, že žiju.

saka
01. 04. 2003
Dát tip
Protože jsme hloupé husy proto TIP je to jako o mě

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru