Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Směju se

01. 04. 2003
3
0
1637
Autor
Negi

Směju se svému "JÁ"

Směju se i těm ostatním

Směju se celému pošetilému světu.

 

Směju se HC

Směju se THC

Směju se i KFC


haha, zase dalsi ignorant co se smeje hc scene. ejhle. ejhle.

Renja
17. 03. 2004
Dát tip
U toho se clovek doopravdy muze zasmat...chichichi...dekuju...mam lepsi naladu a muzu se vysmat i silnym slovesum...

Dejf
31. 05. 2003
Dát tip
Hezký, sranda ... :-)

hrdina
05. 04. 2003
Dát tip
Chacha chichi chocho. Meju se meju se hodně meju se ve vaně meju se kladně meju se i na dně hlavně že né v bahně :)

Negi
02. 04. 2003
Dát tip
Yfča: jo, to je super. Obzvláště pak jeho myšlenkový pochody. A taky to stíhá docela dost rychle zpívat. Nechápu - obdivuju. Je to borec.

HC je nějakej hokejovej klub?

Negi
02. 04. 2003
Dát tip
No, na sport nejsem, ale smát se mu nebudu. HC jako hard core(třeba hudební styl) tzn., že se směju buď drsně anebo třeba strašně moc. Hele, to je vlastně dobrá připomínka.

Jo, tak to beru, to mám taky ráda :-)myslíš jako třeba Maurizio Iacono? :-)

Negi
02. 04. 2003
Dát tip
Nevím, jak se směje Maurizio lacono. Někdy nahlas, někdy potichu, v tomhle případě mám spíš roztáhlý koutky a pohledem směřuju kamsi...to vlastně asi moc nevnímám kam...no, jak se to lidově říká, do blba?

Podle toho, jak zpívá se musí smát šíleně :-) To, co popisuješ je přiblblej úsměv, ne Hard Core chechot! :-)))))

Negi
02. 04. 2003
Dát tip
V ten HC chechot to právě někdy vyustí a nejlepší je, když jsem mezi lidma, který netušej vo co de.

A vo co teda de? :-)))

Negi
02. 04. 2003
Dát tip
Jde vlastně o mý zhulený myšlenkový pochody. :-)))

Tak hul a piš, zhulený myšlenkový pochody jsou zajímavý :-)))

woai
02. 04. 2003
Dát tip
tak to je první, co mě dneska opravdu rozesmálo a to mi je dost smutno! :-) dávám velikánský tip a gratuluji k tomuhle postoji k životu!!! :-) někdo se možná směje po THC :-)

Rowenna
01. 04. 2003
Dát tip
:-))) tip

Narvah
01. 04. 2003
Dát tip
netip

Negi
01. 04. 2003
Dát tip
Ten prostředník ukazuju taky a ještě na MCD...

reona
01. 04. 2003
Dát tip
a co "smeju se na THC" ? :o)

Negi
01. 04. 2003
Dát tip
Jo, to asi jo. Taková moje malá neřest.

Yfča
01. 04. 2003
Dát tip
S úsměvem jde všechno líp! :o)) Mimochodem, znáš Mládkovu písničku Zkratky? Na tom konci se mi vybavila... :o))

Lu_Po
01. 04. 2003
Dát tip
Doufám, že ti nebude vadit když ti dá JIP tip.....TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru