Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mír bratři a sestry mír

03. 04. 2003
8
0
884
Autor
Hyster

Je mi zle ohromně mocně zle což značí že se zabývám svýmí zvlášními city je to legrace určovat si vlastní sebeurčení v tomhle zajebanym světě byrokracie.

Rochním se v bahně kultury mladých dětí Ameriky ze 60. let.

Miluju Hippies a jejich životy.

Narodil sem se špatnym lidem žiju od mladi v bohaté rodině.Neznám bídu nudu či strach. Znám jen život z peněz majetku a slasti.

Jsem Hippie s modrou krví.

Kouřím marijuanu.

Beru LSD.

Moje babička je na amfetaminu

Děda žije v moři vína.

Jsme jedna velka šťastná Hippies rodinna.

Nemůžu za to že žiju v bohatství jsem Hippie tělem i duší.

Jenom mám v kapse pár peněz. Snažím se jich zabvit hazím je po náměstí kupuju bezdomovcům jidlo.

Stejně mám pořad svou blbou nudnou paranoiu z neuznání a nezačlenění mezi děti svobody.

Peace


Petr_Pan
28. 03. 2004
Dát tip
Takových, jako Ty je málo...:-)

Tallis
31. 05. 2003
Dát tip
jé,dobrý. můj brácha mi pořád nadává do hasraný hipisačky, tak z toho mám hroznou radost a štvu ho tím ještě víc *

Olyfka
23. 05. 2003
Dát tip
Ja jsem mozna taky hipik.. no ale sem docela depresivni.. ale kdyz nekde v metru uvidim nekoho duhovyho, mam z toho hroznou radost.. tesim se az s nima budu zase sedet na Kampe jako minuly a predminuly leto´.. myslite, ze hipik muze bejt depresivni?

Mathew
13. 04. 2003
Dát tip
já jsem taky hippie, ale chudší..:))) ( nastavuji dlaň ) :)

Šalvěj
06. 04. 2003
Dát tip
Jo jo, beads, flowers, freedom, happiness... :o) *

Hyster
06. 04. 2003
Dát tip
jojo jak se zpiva ve Vlasech Peace Flowers Freedom Happiness :o)))

papouch
05. 04. 2003
Dát tip
.............nóóó....... ěšli máš fak tak móc penízů... já bychem potřeál tak 200000 Káčé, wabych se vyplatil z dluhu mý bejvalý.... :-)) Jinaxem taky hipííí :-))))

Andulka
04. 04. 2003
Dát tip
...hm..:)

m11
03. 04. 2003
Dát tip
:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru