Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

moře

18. 05. 2000
4
0
1394
Autor
havran

Zdánlivě (zdánlivé,…) nekonečné moře, Splývající s modrou oblohou, Široce otevřené moře S neklidnou,třpytící se hladinou. Naslouchej síle větru Blíží se (tichá) bouře k nám A člověk v malé bílé loďce, Je v černé noci sám a sám. Zvedá se těžký vítr Drtící naší bílou loď Příliv mi říká:“pojď,jen pojď, Ponoř se do mé náruče nad proudem lidského vnímání, čeká tě nové svítání.“ „Slyšíš to hlasité blýskání?“ Na obloze tančí blesky s ohněm… Zpívající vítr nad troskou naší lodi, Více šeptajících hlásků plodí: „Vaše těla.,nechť jdou spát, nemají se čeho bát!“ „A co naše duše?“ „S posledním zábleskem na obloze, vznešené ať oddají se touze, touze po volném životě…“ Nebe přikrývá moře sametovým rouchem… A tak tam v dáli v širém oceánu Kde moře dotýká se hvězd Stín mé duše proniká zkrz bránu, Bránu nekonečných možností a (nových) cest. Mé vzdálené tělo Pálí mořské duše sen, Je z něho životchovající voda, V noci spící přece, Teď však s dalším ránem Probouzí se v nový den…
johanne
30. 08. 2004
Dát tip
líbí... moooc :))

Radost
12. 03. 2003
Dát tip
místy to škobrtá

Čolito
07. 04. 2002
Dát tip
Já moře miluju a tahle báseň?.....boží!:-))

Drakkan
21. 02. 2002
Dát tip
3/5 souhlasím s Miroslawkem...

Anonym
25. 03. 2001
Dát tip
tip

Miroslawek
15. 01. 2001
Dát tip
hezky šumíš, trochu Ti to kazí, dle mého mínění, poněkud nezdařilé rýmy (nemyslím formou).

Saxanka
16. 09. 2000
Dát tip
Krásná,plná vodních obratů a mořského dna nad námi pomalu si Tu Tvojí básničku pokládám k uchu .......a ...slyším to nádherné šumění

Sarken
23. 05. 2000
Dát tip
děkuji

Laďa
19. 05. 2000
Dát tip
Začala jsem číst a uslyšela vlny moře a lehký vítr nad nimi.

Tanizaki
18. 05. 2000
Dát tip
nevím opravdu nevím PROČ se mi to TAK líbilo.. *(t)*

Vítr
18. 05. 2000
Dát tip
je to úžasná básnička - vrátím se!

ATC
18. 05. 2000
Dát tip
...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru