Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Královno vil ...........

18. 05. 2000
1
0
672
Autor
Darfen

Královno vil... Královno je čas začít tvořit, královno tak proč chceš všecho zbořit? Královno vždyť paní jsi všech vil, královno kdotě tak hrozně urazil? Že lidé stácí v tebe výru a nevěří už na čáry, tak využíváš světa temnou sílu, lidi chceš dostat na máry. Svou lásku projev lidem a ne nenávist, tak projev svou přítomnost a nenič cos kdysi stvořila, začni psát novýlist. Přepiš tak stránku dějinou, klid dej svojí vášni. A nebo otoč na jinou, žít v klidu teď začni. Královno královno vil tak neber novou sílu a v dobro ji použij i dopřej lidem míru. Začni stavět domy,města, postav třeba silnice, zase vtebe začne věřit lidí na statisíce. Přestaň zuřit ve své pýše, zruš uš svoje běsnění, postav lidem třeba chýše, láskou se ti odmění.
Blaznivkaaa
17. 04. 2002
Dát tip
Nefím jestli jsi mi dával kritku na to moje dílko Ty, ale i kdyby ne, tak i tak děkuju...tohle dílko je pro mě hezký, mám ráda verše a na chyby nekoukám, každej jsme nějakej, měj se krásně a pápá!*

Merle
23. 05. 2000
Dát tip
jo, podle mě to na arénu nestačí, takže beru hvězdičku...

Sarken
23. 05. 2000
Dát tip
hmn…příště si to po sobě pořádně přečti a …, někdy méně je více

Anonym
22. 05. 2000
Dát tip
neni to špatné.Dá se to čist sox

nicka
22. 05. 2000
Dát tip
tak tohle je opravdu síla. Že lidé stácí v tebe výru, to bylo asi nejlepší. Ať žije krásná čeština.

Merle
18. 05. 2000
Dát tip
těch pravopisnejch chyb a překlepůůů... jestli jsme to dobře pochopil, vztahuje se to na poslední zpracování Merlina s královnou Mab... (no zrovna tohle jejich pojetí se mi moc nelíbilo) myšlenka rozpesaná do tolika slov je vlastně jen, aby přestala nenávidět, ale milovat, za což získá zpátky víru lidí... no už jen ta myšlenka... že by stavěním silnic podporovala víru v pohádky... ale dejme tomu... básničce hlavně (z mýho pohledu) chybí rytmika... prostě si s ní pořádně pohrát, ubrat zbytečný sloky a vypilovat slova... no, prostě básnění zdar M.

ATC
18. 05. 2000
Dát tip
...

AZALIN
18. 05. 2000
Dát tip
Mně se to líbí.. a je to dobrej přislib.. možná něčeho ještě lepšího.. :-) Jinak Merlík to řekl i za mě.. škoda těch překlepů, jsou do očí i srdce bijící... Ale jinak.. posílám úsměvy: :-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru