Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mireček a zápalky

18. 05. 2000
2
0
1613
Autor
Nefertiti

Předkládám Vám krátkou ukázku ze své rozsáhlé vědecké studie, ve které jsem shrnula poznatky, získané několikaletým zkoumáním ojedinělé mentální poruchy-dětské pyromanie. Jde o vskutku zajímavý jev, nejen z medicínského hlediska, proto Vás upozorňuji na možnost seznámit se s ním blíže v mé knize, věnované tomuto problému, která se na pultech objeví v listopadu tohoto roku.

Novákovic syn Mirek sněd´krabičku od sirek. Ty zlobivý kluku Mirku, nenechals nám ani sirku! Takhle by to nešlo, hochu, na rodinu mysli trochu. Tvé choutky nás stojí jmění- přijmem zvláštní opatření: Prodáme tě do cirkusu, zábavy dle tvého vkusu tam zajisté bude hodně, polykat pak můžeš ohně.
Dr_Mephisto
02. 10. 2003
Dát tip
Pěkný. Žáček by měl radost ...

Ber
19. 09. 2000
Dát tip
jéééééééjjeeee sirky já miluju

Sarken
31. 05. 2000
Dát tip
tlemím se od ucha k uchu (a na tý knize požaduju věnování přes celou stránku!)

Nefertiti
25. 05. 2000
Dát tip
Ohníčky bohužel neznám, ale budu se tenhle vážný nedostatek co nejdřív napravit...

Merle
18. 05. 2000
Dát tip
:-)))))) dost dobrý...

Katerina
18. 05. 2000
Dát tip
to se krasne rymuje !! :-)) (pyromanske sklony me nastesti uz presly...)

clovrdik
18. 05. 2000
Dát tip
:-))) dobrýýý, :-)) legrační, úsměvný :-)) znáš píseň " Ohníčky " od, sakra, teď mi to vypadlo, jo, od Krausberry ? :-)))

Anonym
18. 05. 2000
Dát tip
Je to líbívý a to dost!! Bezva rýmy - souhlasím s Kateřinou. (-: BOSNIA :-)

Anonym
18. 05. 2000
Dát tip
Je to líbívý a to dost!! Bezva rýmy - souhlasím s Kateřinou. (-: BOSNIA :-)

Miroslawek
18. 05. 2000
Dát tip
já chci být požárníkem...s dětskou (vlastní) pyromanií mám obrowské zkušenosti.

pauper
18. 05. 2000
Dát tip
Je to bezchybne...

ATC
18. 05. 2000
Dát tip
...

AZALIN
18. 05. 2000
Dát tip
Bezchybné to není, ale pobavilo.. :-)

Tynic
18. 05. 2000
Dát tip
Pár chybiček v rytmice, ale jinak jsem se taky kfalitně pobavil ! :o))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru