Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Armáda

05. 04. 2003
2
0
1072
Autor
OttoWolf

gumy na mars...!!

Blbosti lidská jsi věčná -

                               nekonečná.

Blbosti lidská znám barvu tvou -

                                 zelenou.

Armádo, děvko zlá -

                                   zkurvená.

Chycen jsem v sítích tvých -

                                    ostnatých.

Nechci už s tebou být -

                                     chci mít klid!!


:o)

_kxk
17. 12. 2003
Dát tip
Mě s e to oprvadu lbííííí....;o) T TI TIPPP! Blbosti lidská jsi věčná - nekonečná. Blbosti lidská znám barvu tvou - zelenou.

_kxk
17. 12. 2003
Dát tip
Mě s e to oprvadu lbííííí....;o) T TI TIPPP! Blbosti lidská jsi věčná - nekonečná. Blbosti lidská znám barvu tvou - zelenou.

Ty seš taky ultra levej ;)

Dobrá paměť,špatná fantazie.Neboj až se na něco zmůžu tak se do mě můžeš taky nasrat :) Prolog: Gumy nasadit...

Jujda, to je vojáků! A že si to všechno pamatuješ! Tip *

OttoWolf
23. 04. 2003
Dát tip
A taky npor. Vencovi Přikrylovi,/s jeho dvěma infarkty ve 30ti letech/ pprap. Bušinovi/typickému svazákovi z 50. let/, pprap. Speedimu Brázdovi/věčně na piku/, npor. Vavrlovovi/prasátku se 150kg živé váhy/, por.Višňovskému, ale i ultralevému Marxistovi pprap. Supovi/jediný rozuný člověk, který nedávno vyšel z protialkoholické léčebny, ale přeto jediný s velkým kusem MOZKU/ a náčelníku pplk. Váňovi. Halelujha Libavá!

OttoWolf
19. 04. 2003
Dát tip
Tohle je věnováno ožralýmu pplk. Mikulovi z VÚ 8129 Libavá, kterej má u mě schovanou jednu včelku 7.65mm za šikanování vojáků.

Squadrina
19. 04. 2003
Dát tip
:))) Tahle tvoje odpověď je zatím z mýho pohledu tvoje nejlepší dílko tady na Písmákovi :)) Gumy na mars....to máš zatraceně pravdu!!!

Squadrina
13. 04. 2003
Dát tip
S názorem souhlasím, forma zase bídná. Ale první dva řádky si někam vystav a buď na ně hrdej.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru