Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opäť som s tebou...

12. 04. 2003
1
0
785
Autor
Oresteia

Opäť som s tebou.

Chcem ťa umlčať na smrť orgazmom,

ktorý bude tvoj prvý.


Záclona
15. 04. 2003
Dát tip
hm, ostávam trochu stratená

Rustan
14. 04. 2003
Dát tip
ked na smrt aj posledný . Dobréé

BorisCvek
13. 04. 2003
Dát tip
První a za pár let se na něj úplně zapomene.... "S kým jsi spal poprvé?" "Mno... jo, to byla ta... vlastně tahleta..." Dnes orgasmus k smrti se zítra jeví jako banalita.

Wopi
13. 04. 2003
Dát tip
Pochybuju, že je moc lidí, kteří na ten první zapomenou. Pokud nepočítám postižené Alzheimerem.

BorisCvek
13. 04. 2003
Dát tip
Pokud to byl první, který stál za to, tak máš pravdu, Wopi... :-). Ale možná budou i lepší, které ho vymažou ze vzpomínek. Víš, člověk často vzpomíná jen proto, že teď nemá to, co kdysi měl. A stejně zapomene... :-/ na všechno.

Wopi
13. 04. 2003
Dát tip
No... nevím, proč i tady jsem nucen být v opozici :), ale opravdu mám problémy spíš opačného rázu. Pronásledován mnoha vzpomínkami; ty na trapasy mě ještě stále dokážou vehnat do rozpaků, ty na krásné momenty zas nesou nostalgický smutek... Kolikrát před usnutím bych se jich rád zbavil....

BorisCvek
13. 04. 2003
Dát tip
Wopi: každý je jiný :-). Nemám nic proti tomu, co říkáš. Jen si myslím, že PO DOSTATEČNĚ DLOUHÉM ČASE člověk zapomene na všechno... dojmy se otupují :-/.

Wopi
13. 04. 2003
Dát tip
To rozhodně ano. A je to asi dobře.

Opat som s tebou moje sebesmíření; prečo tolko bolesti do vášně naruby? :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru