Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Setkání

08. 04. 2003
5
0
847
Autor
Nigela

Je to jen takový pokus o haiku, tak snad ...

Plameny růže

prozářily tvoji noc.

Bojíš se rána?


Nigela
09. 05. 2003
Dát tip
Sleeping_beauty: Jak už jsem předeslala v prologu, je to jen takový pokus o haiku, takže...... A přírodní složka a roční doba měla být zachycena v prvním řádku, ve kterém rozkvétají růže. Ale asi to není ono. :( Děkuji za názor, možná se tedy raději vrhnu na miniatury :))

innnka
11. 04. 2003
Dát tip
líbí

woai
10. 04. 2003
Dát tip
zvláštní, není to špatné (ať je to co je to) :-)

Merle
10. 04. 2003
Dát tip
vlastnění přináší strach ze ztráty, čímž si kazí vlastní radost :)

Nefertirei
09. 04. 2003
Dát tip
....ráno prinásívá procitnutí a probuzení z nárucí plamenných růží....proto je vždycky čeho se bát... ..odnášívá je na světelné roky daleko ..... zfoukne je a vás po šíji pohladí ledovými prsty realita....... Ale - stojí to za to !! :))) tipík, moc líbí.....

Nigela
09. 04. 2003
Dát tip
Děkuji za projevené souznění. :-)))) Nevím co dodat, moc jste mě potěšili.

Hester
08. 04. 2003
Dát tip
Noc prozářená plameny růže stojí za trochu strachu... ***

Element
08. 04. 2003
Dát tip
Jedno z nejlepčích haiku co sem tu čet. A prej pokus. Taková falešná skromnost. A Hester taky dobrý. Obě jste na tipa.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru