Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Padělání Já

18. 05. 2000
20
0
3477
Autor
Ramona

Kohokoliv Bože, Vem si mě Zpátky Pod okap

~ ~ ~

Výkřikem světla se zlomila tma

třísku skrýváš, máš dvoubarevné řasy.

Odvrať zřítelnice noci, hranou pozadí

mostem přepadla, smyčce vřískají.

 

Co jste mi platné holé platany!

proud v žilách listů unáší kaštany.

Pohled skrz čočky snů a reality

jen pipetou mi uděluješ city.

 

Hledám prsty slunce, žhavou žlutou nulu

pojď zasypat hrob a pojmenovat žulu.

 

Pořád ty schůzky se zvěřinou,

hon na Emu, stopy kroky vedou.

Vztekle očkovat pytláckou lásku

řetěz k studánce, k ní slepeckou pásku.

 

Zavětřit lest a pušku odhodit,

do nebe trefit přes letokruhy šíp.

Kolem půlnoci se zvuk už nedá ztišit

Za co jsou zatracení v(těle)snění mniši?

na dveřích jejich cely je emblém srdce vyšit (Tento kýč šel doPRYČ!)

~ ~ ~


"Odvrať zřítelnice noci, hranou pozadí mostem přepadla, smyčce vřískají. ..."* (mohu klub? dám ho, pokud se nebude líbit, stačí se ozvat ...)

Albireo
22. 04. 2002
Dát tip
Wiki, Dabi: A je to ještě horší - ona snad nepíše ani pod zbývajícím tuctem nicků.

Dabi
22. 04. 2002
Dát tip
To je mi, po přečtení několika dílek už teď líto...:o(

sidi
22. 04. 2002
Dát tip
Bylo by krásné kdyby jsi znovuzveřejnila i první verzi. Byla velmi silná.

Ramona
22. 04. 2002
Dát tip
sidi, nepamatuji si, ale nech si to pro sebe ~ ~ ~

Ramona
22. 04. 2002
Dát tip
děkuji všem, že nepíšu je dobré znamení, to mi věřte vážně dík ~ ~ ~

Dabi
21. 04. 2002
Dát tip
Krásně napsané... Můj upřímný t*

Wiki
21. 04. 2002
Dát tip
proč Ty už nepíšeš ?!?!?!?!?! když psala jsi tak lehce a krásně a Tvá fantazie nás všechny obohacuje :-)*

Dabi
21. 04. 2002
Dát tip
Nojo...vlastně...proč nepíše?

hermit
16. 05. 2001
Dát tip
*****

Wopi
01. 04. 2001
Dát tip
Nádhera.

Pája
29. 03. 2001
Dát tip
krásné

Janis
11. 03. 2001
Dát tip
****!*****!*****!

Ramona
09. 03. 2001
Dát tip
Děkuji. Ramizi, že já se vždycky narodím v takový blbý den :-) ~ ~ ~

Naso
07. 03. 2001
Dát tip
Au, to sú obrázky o sú slovné spojenia! Do videnia Do snenia! :-))

Všechno nejlepší k narozeninám.:-) (je to pořád ...!) :-)

Sala
27. 02. 2001
Dát tip
Ramiz a Albi mi mluví z duše! (snad lepší schránky:) Prolog *! Šiješ do mě, ani nevíš jak (krásně!)

Albireo
05. 02. 2001
Dát tip
Krásné, a poslední verš zvlášť. Že já jsem Tě, blbec, neobjevil dřív. Škoda, že už další věci sem dáváš tak zřídka.

Líbí se mi, jak je to ... Nevím, jak to říct.

Ramona
13. 12. 2000
Dát tip
Ramizi, já tě varovala, tenhle druh poezie nedoporučuji ~ ~ ~

...! je to trapné, ale já opravdu nevím, co mám psát. Tak mlčím (nepíšu) a dělám tečky a vykřičník.

Prokletí
31. 10. 2000
Dát tip
*Padělání Já: 1., 2., 4., poslední odstaveček jsou přenádherný ... dovolíš-li, dám si tohle dílko do svých nejoblíbenějších, ju? m.

Saxanka
17. 06. 2000
Dát tip
Dvoubarevné řasy.... Krááááááásnýýýýýýýý,nevím stačí to?

Sarken
31. 05. 2000
Dát tip

Arri
25. 05. 2000
Dát tip
Světlo a stín. Střídají se...

Marigold
20. 05. 2000
Dát tip
Hůůů...stýýý... :-(O)

Jim_Page_LZ
19. 05. 2000
Dát tip
pánečku Ramonko ... to je nádhera ... moc hezký ... *!

Cid
19. 05. 2000
Dát tip
Děkuji za tu krásu. Nádherná, nádherná báseň. *!

sidi
19. 05. 2000
Dát tip
Zní to tak samozřejmě jako obyčejná chůze, a přitom je to tanec. A odkoukat se to nedá :-( :-)

Ramona
19. 05. 2000
Dát tip
Díky, nevíte jak mě překvapujete. Neberte tohle jako provokaci, ani jako špatnost. Nevím kdo to udělal. Na cele je kromě srdíčka vyryté ještě něco. Je to anglicky a rýmuje se to taky ~ ~ ~

Ramona
18. 05. 2000
Dát tip
NEZLOBTE SE, ŽE JSEM TO SMAZALA, UŽ TO NEUDĚLÁM :-) __________________________________________________ Hodný Tynic : Hledám prsty slunce, žhavou žlutou nulu pojď zasypat hrob a pojmenovat žulu. Kolem půlnoci se zvuk už nedá ztišit na dveřích cely je emblém srdce vyšit. Tak za tyhle dva verše máš u mě Tipa jak hrom ! __________________________________________________ Hodný Bříza: teda Ramono - Tvá báseň mě rozkývala povážlivě... viká se starý viklan ... až k TIPu se doviklá a ještě si nechá uzrát, zda do nejoblíbenějších nezařadí ... teda co ty s tim děláš - to jsou ohnivé stroje na zapadajícím nebesu - je šťáva z hroznů již nesnesu neb těžce vtlouká mne s kůlem v zem - přimrazen tvých slov řetězem ... vidíš to ...!!! a za to můžeš Ty ! :c) (a vy všechny tady - zejména pak Olda) __________________________________________________ Hrozná Ramona:Tynicu a Břízo, dík ! Ale je to jako když se rezavá zmije vylije, a odplazí jak krev z artérie :-( ~ ~ ~

Ramona
18. 05. 2000
Dát tip
A ještě tady bylo pár slov od mojí sestřičky, které hrozná Ramona z hlouposti umazala :-( Šílko, promiň ! Díky !! ~ ~ ~

Šílená
18. 05. 2000
Dát tip
;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru