Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapomeň

10. 04. 2003
3
0
1073
Autor
camon

   Nemysli na chvíli na chmury světa,
   pusť do duše trochu světla,
   otevři oči a koukni se na nebe,
   vždyť život je tu taky pro Tebe!

 

   Nesmíš vnímat jen ty špatný věci,
   hodně vyřčených vět jsou jen prázdný řeči,
   na ty zapomeň, zapomeň na lidi, co se pořád nudí,
   co počítačem, hulením a alkoholem svůj život řídí!
  
   Zapomeň na všechny protivný bytosti,
   zapomeň na nenávist, egoisty a agresi,
   nedívej se na ty, co mají moc prázdný oči,
   zapomeň na lidi, co vnímají jen svou práci!
  
   Zapomeň na ty, co celý den sedí doma,
   na ty, pro který je důležitá jenom škola,
   na lidi, co nikdy nebudou chtít víc,
   na ty, co před chtíčem nezastaví je nic!

 

   Zapomeň na lidi, co říkaj Ti, co máš dělat,
   na ty, co ríkaj Ti:"Vím, co by jsi chtěla..."
   na ty, co dívají se na Tebe jako na zázračnou madonu,
   co přehlíží Tě, jako člověk bez duše, kytku v záhonu.

 

   Zapomeň na lidi, co nenapravují křivdy,
   na ty, co porušují svoje NIKDY!!!!
   Na všechny, co nedodržují svá slova,
   na ty, co zamilovávají se každý měcíc znova!

 

   Na lidi bez duše, bez srdce, beze snů,
   co nevěří na zázraky a na existenci andělů,
   na ty, co neví, že věci a láska mají kouzelnou moc,
   co ze světla dělají hrůznou, děsivou, nekonečnou noc!

 

   Zapomeň, že nejsi ideál této zkažené doby,
   zapomeň na ropu, nemoce a atentáty,
   zapomeň na války, náboženství, na barvu pleti,
   zapomeň na ty krásný, nechutně dokonalý lidi!

 

   Zapomeň na nedýchatelný vzduch, na umírající přírodu,
   na nespravedlnost, prachy, drogy, protiprávní dohodu,
   zapomeň na bolest, slzy, utrpení,
   zapomeň na smrt, na to, že se to někdy změní!

 

  Zapomeň na otázky na který nikdo nezná odpověď,
  zapomeň na černý myšlenky, co užíraj Ti duši jako jed,
  zapomeň na to, že jsi tohle někdy čet,
  zapomeň na to, že chci k lepšímu změnit tenhe svět!!!  


Aleya
28. 01. 2004
Dát tip
eh..bude se řídit hlavně třetím řádkem poslední sloky:))))). Ne, nic proti, tohle jen prostě není moje gusto. každého oslovuje něco jiného.

815_0
26. 01. 2004
Dát tip
Ten konec se Ti upřímně nepoved, nebo aspoň mě se nelíbí - už jsem se těšil na pointu v tom, že pak nebudu mít nad čím přemýšlet... No nic - protože to je jedna strofa z 10, tak musím říct, že jako celek je to hodně fajn - dávám TIP, mezi nejoblíbenější a asi bych si to měl před spaním aspoň třikrát přečíst, a pak ráno a pak ještě někdy a - stejně to nedopadne...:-)

revion
23. 10. 2003
Dát tip
to si piš..

camon
17. 09. 2003
Dát tip
Jsem ráda, že mi rozumíš...

revion
15. 09. 2003
Dát tip
Na lidi bez duše,bez srdce,beze snú, co neverí na zázraky a na existenci andelú. **

Watukina
12. 04. 2003
Dát tip
Camon, chápu Tvůj bouřlivý postoj ke světu, který zcela odpovídá Tvému věku. Dovolím si s Tebou nesouhlasit.Ani by mi nevadilo, jak vidíš svět - ubezpečuji Tě, že nikdy nebyl lepší. Ale dovol, abych Ti sdělila, že nadávat na školu je sice "in", jak říkáte, ale bez ní nebudeš nic. Já se nedostala loni na vysokou a tenhle rok přežívám pěkně bídně.Práci mi nikdo jako absolventovi bez praxe nedá, na pracáku mi nabídli jedině vytírat záchody za 1 000,- na měsíc , nebo se svlíkat za prachy.Uč se, Camon, uč se, a buď ráda, že Tě živí rodiče.

camon
12. 04. 2003
Dát tip
Já na školu nenadávám, vím, jak je důležitá, a je mi líto, že jsi se nedostala na vysokou a tak... Jen nedokážu pochopit ty, co od rána do večera sedí v knihách, jde jim jen o známky... To neznamená, že podporuju ty, co na školu úplně kašlou, to naopak, vadí mi lidi, co je dostali na školu a teď se nedokážou a nesnaží se ani trochu učit... Jen by mělo být správné věnovat se škole, ale k tomu se zajímat o věci, který bych chtěla třeba studovat, jsem v prváku a chodím mimo školu na filosofický kroužek, jenže ty, co žijí jen pro školu, by řekli: "Já tam chodit nemůžu, nemám čas, musím se učit....." Člověk by si měl ujasnit, co je v životě skutečně důležitý, že nezáleží na tom, jestli mám jedničku nebo dvojku... Život by měl být o něčem jiném... O něčem co má taky trochu hlubší smysl... Mít radost, když vidíš a slyšíš smát se malý dítě, když vidíš šťastnou rodinu na procházce, když vidíš zapadat sluníčko, když ti na tváře z nebe padá déšť, když se ti ve vlasech rozpouští bílé vločky svěhu a když vidíš, že se dva políbí z opravdové lásky.... Já nechci skončit jako všichni, ráno otrávená vstát, celý den být v práci, která mě nebaví a večery trávit u televize.... Já se chci radovat ze života, z těch dokonalých maličkostí, které asi už dneska nikdo nevidí, vím, že člověk musí za to co chce bojovat, a že někdy ať se snaží sebevíc osud to chce prostě jinak, ale nesmí se nikdy vzdát, nikdy.... Chápeš????

Watukina
12. 04. 2003
Dát tip
Chápu, moc dobře, já patřila do třídy, kam odkládali děti, se kterými si vychovatele nevěděli rady. Mě zase štvalo, že se z kluků, kterým jsem psala domácí úkoly, staly feťáci a vykradači aut a z holek děvky nebo zneužívané "modelky". Nepokládám to za dílo osudu, každý to má takové, jaké si to zařídí a jak moc špičaté lokty máš. Chválím Ti ten filosofický kroužek, bude se Ti hodit. Jestli jednou budeš zkoušet vysokou, připrav se na neférové jednání, které je založeno na protekcích a penězích. Ale, bohužel, bez titulu a jazyků dnes nedostaneš ani místo uklízečky. Tvoř dál a nenadávej na okolí, stejně ho nezměníš.Změň napřed sebe vzděláním a koníčky, které Tě budou bavit.

Áda116
10. 04. 2003
Dát tip
Fíha, tak to je skvělý. Možná by mi to pomohlo kdybych si to četla před spaním ;-)) Tip

camon
10. 04. 2003
Dát tip
Dík, doufám, že Ti to fakt pomůže :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru