Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšlenky

12. 04. 2003
2
0
996
Autor
hrdina

Kecy a úlet

 

Když si osedláváš koně slastí nemyslíš na osla tuposti ,který tě sveze stejný kus cesty. Pouť života

 

Rozběhl jsem se po louce rukama mával jako křídlama kolenama lámal stonky trávy. Kalanetika-1.cvik

 

 

Pět dní absolutní samoty a tmy.Znovuhledání

 

Vydržíš-li na vodě , zvládneš to i na vojně.Bere se v potaz i to,že neumím plavat?

 

Nač se soustředit na druhé (jaký sou ,jak vypadaj,co dělaj).Chce to jen se kouknout do zrcadla a vědět přesně co vidíš a ten pohled v klidu a s úměvem vydržet.Ale vždyť.....ale vždyť.......vždyť to praktikuj.....?..

 

Život je jako žena --většinou pěkná svině. To   Žena je život- neposlušná,plná ,,dokonalá.....

 

Sedni si vedle mě a aspoň dělej , že mi rozumíš.    Rozumim Ti,  tak si sedni vedle a....aáááá

 

Vyprstil jsem jí.  Vyšpekovala ho.

 

Kerouac šel Na cestě dál. A my si postoupíme o kousek blíže...

Všechno co v životě za něco stojí je pouhýma smyslama nesmysl.A co výměna lásky ?TAKY.

Tvary vedlejší nezajímají.   Mnohdy však významně  využijí libivého jazýčku a kdejakou situaci    zadiplomatí  .

Napsaná slova - nevyřčené sliby.Propasti v duši.Slasti na těle.   Chyťte si průměr, když stojíte někde uprostřed?

 

Libo-li samotu nebo raději falešné přátelé?Libo-li děvku nebo raději samotřes? Tak to nestojí....Drtikol.

 

Přistup na hru,vždyť bláznit je tak krásné.Vyjdi z bazénu   a zaplav si.

 

Pohodový časy krásy a trávy.Vyprahlá historie  zarytá prsty hluboko v písku,sluncem na výsluní.

 

Každý se zabývá hlavně sám sebou .   A rozdává-jelikož,co chce sám , žádá i po ostatních.

 Pak tak trochu o to co kolik stojí,jak co dlouho trvá a co je jak zdravý ... .  Využijte vlastní nápovědy.

 

Jak dlouhý a marný je boj se stářím?Až tam vkročím, omluvím se zde Všem,hulil sem a zapomněl si koupit stopky,...vrátím se přece.......mezi neživé roztálé ledy

 

 

Problém je potřeba vždy nejdříve vošéfovat a pak hravě řešit.Pokud omdlíváte často, nejspíš nemáte žádné předpoklady  býti dobrým šéfem.

 

Hlad a žízeň Ti nikdy neukážou záda, tak proč si z nich neudělat kamarády. To ty si Tu šéf.

Pár řádků zahřeje víc než mnoho slov.Neba mě totiž chodit přikládat.

 

Přes ořezané kmeny stromů ,přes  polámanou slámu -Třes   .Cvičení klíčení učení mučení prdění plodění umírání.Jasnozřivost skrze slepecké brýle..

 

Pokusy se slovy - necítitelné experimenty.Dvakrát řež , jednou měř

 

 

 

Gradace smyslových vjemů jednotlivce při nekonečnosti vesmírů zdá se mi býti poněkud nešťastná.    Smířiti se musíš se svou hladinou slastné plodnosti   ...........a doufati v konečné resumé.

 

 

Snít o snech ve chvílích bystrosti?Áno.  Poohlednutí zpětně dopředu.

Už nikde víc není Tvé spotřeby něhy?Jsme predurčeni k dobrovolné odevzdanosti.

A mám další větu.Která vypovídá o větě plné pocitů.

 

I toto pomine!Stůjte!

 

 

Cokoliv dělám dělám o své vůli jako jediný v celem světě jako každý další živý tvor.           Ale rád se nechám někdy zmanipulovat.     Dvě nejvíce používané věty u soudu.

 

 

Dám Vám fóra.Jakýkoliv vtip..Haha.Chichi.  Stůjte, .........já teda něco přidám.

Tam je takový les a tam jsou takový stromy... .A ja jsem takový divný pařez,co?

 

 

 

 

Přichco?Ponic.

Nekousej si nohu. Je Tvoje.Štěstí roste u sousedů.

 

 

Ty nemůžeš kouřit! Aproč? Protože si HODNÁ!!!  Hodní lidé začínají u Sebe.

 

Co blbneš?Čtu si,,,?

 

 

 NoTy vypadáš jak já. A , zapomněla jsem Ti vrátit ponožky.

 

Rozkrok mezi kolenama. U kluků? I u holek.Nemějte ze všeho plný kalhoty,který se Vám válí u kotníků.

 

Já jí jen něco pošeptám .Ale to se nesmíš  ani koukat!Muška jedna zlatá.Uletěla.

 

Když si dám vodku , tak pak budu normální. Když se hodně najím, povolím si pásek.

 

Umřeš mladá,když s panenkama si si hrála,dobře vím ,hlavy si jim trhala. Krvavým hřebenem .             ---tiskla je na chtěná prsa tak těsně,jaká byla má představa mateřské lásky..............Nebrečely a pomalu odchazely jedna za druhou.

 

 

V každé chvíli je pro co žít i pro utrpení se dá.  Trpím neustále, už pro to, jací jsou ostatní, soudržníci kolem.

 

Je vůbec možné vzděláváním  dobrat se cíle a pochopit smysl živoota? Nesnažit se předběhnout dobu,vše si řádně užít, v první 1/3 života žít a žít naplno, v druné žít  a žít věděním a poslední třetinu si užívat rekapitulací všeho.

 

 

A vůbec - vypadám nějak divně?Co to je za divný otázky?

 

Tak kdo něco ví ať to poví. Když vy mne přehlížíte? A to sedím v první lavici, lavicí před Vámi.

 

Váš Rozkrok -miniaturní Pokrok.Vaše paže...- malé páže.

 

Když se pernamentně daří , málokdo hodnotí  a přitom ... .Když cítím brzkého dosažení vrcholu, záměrně a z nepochopitelných důvodů, si navozuji stavy Nedosažitelné Dosažitelnosti.

 

Les bez třísek v něm oheň - plápolá tam jeden oříšek.Hladina bez zašpuntovaných zpráv,  taky promlouvá.

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dospěl jsem  a dosáhl prahu psance. Už nemusím utíkat sám před sebou. To civilizační válec mi je v patách. Po celou tu dobu ,.....bál jsem se ohlédnout. Nejprve jsem zrychlil krok, pak už stále jenom běhal.  I výtah byl najednou moc těsný, schody dávaly možnost pohybu. Utíkal jsem do školy, babičce pro deset vajíček k paní  Pelikánový, na fotbal, manželce naproti, pro děti do školky....před rozhodnutím spatřit své nohy a hnedle nato se vpíjet pod faldy bíleho župánku samotného Děda Vševěda.

   Včera jsem si znovu v předsíni pověsil zrcadlo.  Chvíli si prohlížel svůj obraz v odrazu, pak si usmažil 2 vajíčka, a zbalil si kufry. ....................Miláčku, vzal jsem si dovolenou - pro sebe. Na to obložení ložnice  si pozvi pana  Bláhu. Kreditka je na stole. pa

 

Vystoupil jsem na nádraží cizího městečka. Nebylo malé, vždyť  hvězdy byly všude , kam jsem se jen otočil. Recepční útulného secesního hotýlku na rohu    zapadlé ulice   mi nevyšel vstříc. Po jeho probuzení  jsem ho ujistil, že mi o kasu nejde,    ... pouze pokoj bych rád...

 dvanáctka .....mystické číslo, pomyslel jsem si, a již bez poklusu , míříl do třetího patra.

Vstanul jsem a spatřil opět tmu. Nejspíš mi byla souzena. Do kapsy jahody ,   diktafón, a bez ponožek  se  objevil  je sám  právě toho večera na pódiu čtvercového půdorysu  obehnaného způli hradbou, způli domy.....

 

Kolik lidí vypovídá na veřejnosti o svém bláznovství?

 

Malá brunetka  v mlze jointového kouře: Je mu dobře a nechce to přiznat.Nechce se podělit, stalo by se to běžným.

Názor psychologa:  Každý chce být alespoň občas  STáár, ať už předvádí své divadlo davu či   sám sobě.

Názor křesťana: Modleme se, vždyť jen Bůh nám může ukázat tu správnou cestu. Ať už Vám je Bláznovství souzeno či ne.

Elektrikář, prodavačka, zelinář, pí. Obehnalová-důchodkyně, metač ulic, magistr ČEHOSI, obráběč, dipl.specialista v OBORU, .................a dost bylo slov.                    Kdo jsem vůbec já? Jaká profese živí mne? Co já dělám  ?

 

 

 

Jakto že je v Americe nejlepší raper běloch,nejlepší golfista černoch  a největší vůl prezident?


sk8ergirl
04. 08. 2004
Dát tip
Ať tak či onak, určitě to stojí za přečtení, ale já to nezvládla...myslím, že by to chtělo trochu rozkouskovat...

Naja
18. 04. 2003
Dát tip
Kodynie ma pravdu...je to zbytecne dlouhy....

Kodynie
14. 04. 2003
Dát tip
Ach jo, uprostřed mi došla má pověstná trpělivost a já neměla sílu tohle dílko přečíst až do konce, tak možná někdy jindy a v jiném životě.

Negi
14. 04. 2003
Dát tip
Jůva, moudrej jak sůva, docela. Koukám, Hrdino, že ses slušně rozepsal. Ty tvoje myšlenky mě zase dostali. Měli bysme to rozebrat. Ps. Jo, jo, pan Bláha. To je záruka nejlepší kvality.

Negi
14. 04. 2003
Dát tip
Sakra, na TIpp jsem zapomněl.

(G)eorge
12. 04. 2003
Dát tip
jůva, studna moudrosti, takřka *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru