Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Studený déšť

14. 04. 2003
4
0
938
Autor
Nigela

To vám takhle v pátek pršelo a pršelo....

Pod tíhou deště

své větve vrba skloní

v čekání jara.

 

- - -

 

Zubaté slunce

zahalené do deště

rozkvetlo duhou.

 

- - -

 

Počítám kapky

perličky zatoulané

do mého ticha.


Nigela
05. 05. 2003
Dát tip
Díky za povzbuzení. I to je potřeba. :-)))

lenty2
03. 05. 2003
Dát tip
Mě se to teda fakt líbí. Patřím taky mezi začínají Haikaře, ale myslím, že máš fajn styl. Chce to pá vylepšeníček, ale chytáš se bezva. Tip

Drago
19. 04. 2003
Dát tip
viz radost. ale je to pěkné... 3/5+T

Nigela
17. 04. 2003
Dát tip
Díky za připomínky ad první: mě sice kloní jako patvar nepřipadá, ale není problém to změnit na skloní ad druhá: metaforu si sice představuji trochu jinak, ale je mi jasné, jak jsi to myslel. Jenže já to slunko fakt takhle viděla :-) ad třetí: perličky - nemám co dodat, každý slova cítí jinak Je fakt, že fakt, že na haiku jsem narazila poměrně nedávno a tak se ještě moc neorientuji, a tak jsem vděčná za každou připomínku... Díky.

Radost
15. 04. 2003
Dát tip
ad první: kloní je tak trochu patvar... umění je v tom, neznásilnit jazyk a přesto se do té formy trefit ad druhá: uber metafory, víc přímosti ad třetí: viz. dva + kdybych chtěl hodně rýpat, tak slovo perličky by patřilo spíš do dětské říkanky. celkově to je spíš roztomilé, než haiku, a chybí tomu nějaká jiskra, i když uznávám, v dešti rozkřesávat jiskry...

houba
14. 04. 2003
Dát tip
no, mně se líbí moc :o) 4/5 tip*

Hester
14. 04. 2003
Dát tip
I mně. * Ale plameny růže překonány nebyly

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru