Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrtelníku

02. 05. 1999
2
0
863
Autor
Aedy

Všem smrtelníkům

Nezavírej oči poznáš cenu spánku loď měj v bezvětří poznáš sílu vánku. Do úst lij si ocet poznáš sladkost medu zahoď všechny šaty poznáš horkost ledu. Dlaní v kámen bij poznáš hebkost trávy buď vždy poslední poznáš krásu slávy. Slzy proudem roň poznáš kouzlo smíchu v celibátu žij poznáš sklony k hříchu. Kdo se netrápil nezná pravé lásky kdo neviděl smrt nezná výši sázky. Padni na kolena a o trýzeň pros žhavým uhlím sám projdi rád a bos. Pak najdi v sobě sílu pěstí zatlouct zlaté klíny do špalků života silných.
Heulwen
12. 02. 2005
Dát tip
Náhodou! Já bych si v tom něco našla... i když jsi to tak asi nemyslel... díš-li špalkama společnost, mohly by být zlaté klíny paprskami poznání, že člověk může být světlem ve společnosti, rozsévat dobro a naučit ostatní,aby si vážili života... Celkově se mi to nesmírně líbilo a mooc ráda tipuji!

Derylla
05. 10. 2004
Dát tip
Pěkné, ten konec jsem asi nepochopila.

snoopy
18. 05. 1999
Dát tip
je to výstižný a až na ten konec se tím bohužel i řídím

Print
03. 05. 1999
Dát tip
Máš pravdu...stojí za to nad tím pěknou chvilku postát...

Merle
03. 05. 1999
Dát tip
Jojo ten konec, jinak supr.

Gity
02. 05. 1999
Dát tip
Začátek, vlastně celá básnička se mi moc líbí. Jen ten konec jsem nepochopila. Tak trošku mi tam nesedne.

Aedy
02. 05. 1999
Dát tip
Díky za upozornění , teď teprve jsem si to po sobě pořádně přečetl a máš pravdu , tím rádoby vzletným koncem jsem to totálně zazdil. Sypu si popel na hlavu , ale nenacházím útěchy.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru