Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O zamilovanosti

16. 04. 2003
6
0
1169
Autor
Archangel

Je lehké se zamilovat do představy o někom,

ale je těžké někoho milovat se všemi jeho nedostatky.


zelva
11. 02. 2006
Dát tip
no ono záleží o jaké nedostatky se jedná!

Jasmine
25. 03. 2004
Dát tip
Jsou lidé, co neznají ani sebe sama, ale touží poznat někoho až do morku kostí - včetně jeho nedostatků, které -odhalené příliš brzy- mohou vést k deziluzi. Všechno má svůj čas a čas zamilovanosti JE doba představ - jen těch přikrášlení nesmí být příliš mnoho, aby přechod v opravdové milování nebyl příliš bolestivý.

evina
02. 06. 2003
Dát tip
Nemůžeme změnit člověka v představy které milujeme. Musíme přizpůsobit představy člověku u kterého bysme to dokázali.

Drago
15. 05. 2003
Dát tip
jak pravdivé... bolestně pravdivé... 4/5+T

mila_hanska
14. 05. 2003
Dát tip
Smutná pravda. Ale když už má jít o pravou lásku tak by tolerance nedostatků neměla být problém. Ale o tom tady nic není... takže jo.

Něco na tom tvém tvrzení možná bude. Tady taky hodně záleží na toleranci - jak je nebo není jeden ochotný nějaký ten nedostatek či chybu tomu druhému tolerovat. A jaké chyby a nedostatky má on sám.

Áda116
03. 05. 2003
Dát tip
Dokonalého člověka nenaleznete. Dokonalým se stává, až když ho tak začnete vidět.

waldekke
02. 05. 2003
Dát tip
1/2* - za první polovinu. W.

chicoria
28. 04. 2003
Dát tip
Když milovat, tak milovat. Nedostatky má přece každý, že jo?

Archangel
23. 04. 2003
Dát tip
Jenže mezi tím, být do někoho zamilovaný a někoho milovat je velký rozdíl.

soňa: Víš, když je ten nedostatek třeba přetvářka, faleš, nebo dokonce nevěra, tak pak je to skutečně těžké. Archangel: Velmi výstižné, tip!

Krel
23. 04. 2003
Dát tip
jo..

soňa
18. 04. 2003
Dát tip
je lehké milovat svou představu partnera je těžké vůbec odhalit jeho vlastní

Radost
17. 04. 2003
Dát tip
tohle je příliš složité...mě se líbí tohle: Láska je dcerou iluze a matkou deziluze.

Yossarian
16. 04. 2003
Dát tip
hmm, ale horší je to, když se to stane naopak. To pak nevíš jak z toho ven (pokud je to láska nevyslyšená) tip žes to nakous

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru