Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Meč a růže

02. 05. 1999
0
0
1343
Autor
Aedy

Tak tahle mě přepadla nedávno v Libušíně.

Chladná ocel kalné ráno špatný den vše je dáno. Žádné city křik je zpěv ocel řinčí jásá hněv. Nápoj z krve žízní meče strachu proudy ženy v kleče. Ostří svist slunce chladí smrti smích padli mladí. Slitování nemá místo paže s kosou letí ženy , muži , nezná ohled sebere i děti. K Ráji padá sťatá růže břit si našel cíl nikdo už jí nepomůže zpět do šťastných chvil. Odvážný je blázen pláčou hrdinové vítězstvím je život živí ..... "vítězové".
snoopy
18. 05. 1999
Dát tip
celou dobu, až k tý růži, jsem měl dojem, že je to drůběž jdoucí na porážku.. neumím totiž číst.. v Libuši.. (nebo rychle z Michle, ale to jsou rohlíky :)

Aedy
05. 05. 1999
Dát tip
Lonely , kritika není od toho aby byla vždy kladná , i když ta samozřejmě těší více , rozhodně teď nemám chuť tě kamenovat a už vůbec není v mé povaze zaujímat raněné pózy. Tím ovšem nevylučuji , že ti to v nějaké kritice vrátím.

dobrý, nabrousil jsi to tak, že jsem se musel uhýbat

Jákob
03. 05. 1999
Dát tip
Dobre.. kolego z casoprostoru ..

Merle
03. 05. 1999
Dát tip
5. a možná 6. sloku bych vypustil a bylo by to "dokonalý"...

lonelyman
03. 05. 1999
Dát tip
Pokud muzu prispet s kritikou, ackoliv neni naprosto kladna, souhlasim trosku s Merlem. Rekl bych, ze 1-4 sloka jsou nadherny, ma to svih a tempo, a to se myslim perfektne hodi k tematu.
Dalsi sloky jsou ale zpomalenim cele basne, a trochu mi pripada, ze ten konec se k tomu tak docela nehodi. Ale doufam, ze me ted nebudes kamenovat. Je to jen muj nazor, a nejsem tak dobry basnik, ani kritik, abych ti do toho mel co kecat. Takze ranil-li jsem tve city, tak pardooooon. :-)

Gity
02. 05. 1999
Dát tip
Nové, zajímavé pojetí věčné inspirace Smrti a Života. Podle závěru je jasný komu fandíš.

Aedy
02. 05. 1999
Dát tip
Abych pravdu řekl , nebyl jsem inspirován smrtí a životem , ale atmosférou středověké bitvy , které jsem měl tu čest se v Libušíně účastnit.

Gity
02. 05. 1999
Dát tip
To bude tím, že neznám souvislosti. Tak znovu:
Stědověká bitva, prima. Konečně chápu proč je závěr slovo v uvozovkách.
Ale stejně ta smrt a život tam jsou dost podstatný,ne?

Aedy
02. 05. 1999
Dát tip
To je pravda , tenkrát byly dokonce nejpodstatnější a mnohdy se na těch co přežili nepoznalo na které stáli straně.I když dnes jsou ty bitvy jako , ta atmosféra je téměř skutečná .

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru