Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mysl

17. 04. 2003
2
1
695
Autor
Ricool

Proč přemýšlís nad tím,co mohlo být,
Nemůžeš dýchat a nemůžeš žít,
vždyť to,co už bylo, nedá se změnit,

Přemýšlíš nad tím, co mohlo být,
minulost,budoucnost, proč a nač žít,
nálezy příkazů, schopnost jen hnít,
věci jsou dané a nedaj se změnit.

Přemejšlíš nad tím a chce se ti blít.


1 názor

petkopucik
12. 11. 2014
Dát tip

niekoľkokrát sa tam objavuje  -přemýšlím - a to je charakteristické, hlavne pre tvorivých.Ak si uvedomuješ dno, už sa pomaly môžeš odraziť.

K dobrým dielam patrí náznak čohosi nedopovedaného...


teqrilla
27. 04. 2004
Dát tip
Je to hodně dobrý..*

Dont: nevím co napsat když si něco přečteš a nic ti to nedá a neosloví...a lepší něco než nic...nebo ne ? :)

navždy_tvůj: nevadí mi, když se ti to nelíbí, je to tvoje věc, vadí mně ty čísílka, kterým nerozumím ( nula z pěti nějakých tvých pomyslných bodů/stupnice? ) když mně se něco nelíbí, nechám to být, a když tam vlezu po druhé, vidím, kolik je tam čtenářům s tipama, věc názoru, nemyslela jsem to špatně, jen ty čísilka...:-)

Dont:jasný v poho. Co se čísilek týče to není bohužel moje chyba...Mrkni na mé dílko: Mé hodnocení - chceš-li vědět co to znamená...

ale fuj, blít? Věci se stále mění, ale stále jsou prodýchnuty krásnem!

0/5 ani nijak nezaujalo...

Mně se to líbilo...Ale něco bych pozměnila, věci nejsou dané... Navždy_Tvůj: Tvá kritika mě vždy strhne, je z ní fakt mnoho cítit :-)) Ale už je to lepší, dokonce jsi napsal jednu připomínku...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru