Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

You and me in my dreams

19. 04. 2003
1
0
1044
Autor
Douglish

I wanna just be with you like love birds,so free,so lucky,so near sky.
We can live beautyful life without tears,but where are you now,baby?
If you get me a chance ,I´ll say you only a few words and these words will be
I LOVE YOU.
Hlavně už nepiš v angličtině*. Čeština je hezčííííí !!!! Mathew: Hlavně si přitom zvracení neohoď monitor :-)

worldgirl
21. 05. 2003
Dát tip
piš česky, néééé :-))

Douglish
21. 05. 2003
Dát tip
nééé

Douglish
28. 04. 2003
Dát tip
very nice

soňa
25. 04. 2003
Dát tip
love flying on wide wings cathes all tears eating salt of lost lovers now drinking beers love is spring

Mathew
20. 04. 2003
Dát tip
tom : neboj, učit se budu, nicméně nebudu se muset začít učit jako douglish :)) i když, co konkrétně se ti na mém úžasném překladu nelíbí? jestli myslíš ten špatnej slovosled, tak ten je tam kvůli tomu že i anglickej "originál" má špatnej slovosled :)

T_O_M_
20. 04. 2003
Dát tip
No myslím si, že jsi to přeložil dost necitlivě - Třeba free bych přeložil jako volní a ne zadarno... Jinak taky jsem amatér, jen bych to tak neodsoudil...jako refrén by se to mohlo chytnout v nějaký mladý kapele... Už toho radši nechám. :-)

Mathew
20. 04. 2003
Dát tip
jééžiš já vím že je to volní..jenom jsem si dělal srandu, přece bych takovou blbost nemohl myslet vážně :))

Mathew
19. 04. 2003
Dát tip
kdybych měl použít slova svýho oblíbenýho literárního hrdiny : asi se pozvracím od hlavy až k patě. člověče proč to uveřejňuješ? Chci být s tebou jenom jako ptáci lásky ( ? ), tak zadarmo, tak šťastní, tak blízko oblohy. Můžeme žít krásní život bez slz, ale kde jsi teď, kotě*? Jestliže mi připravíš, nachystáš, uvaříš šanci, řeknu ti jenom několik málo slov a těch několik málo slov bude : MILUJU TĚ. * každý překladatel má specifický překlad slova "baby" :)) i když na druhou stranu, docela jsem se pobavil. Přemýšlím jestli bych ti neměl dát tip. NE.

Byla by to trošinku krátká píseň, doufám že už máš i melodii :o)

Lu_Po
19. 04. 2003
Dát tip
tuct... sice britišsky, ale tuct...

T_O_M_
19. 04. 2003
Dát tip
cool! Mathewe ještě se chvíli tu anglinu uč, člověče! Douglishi, ale ta Tvoje angličtina by šla taky poupravit...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru