Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opakování

22. 05. 2000
2
0
1069
Autor
Alchymista

Opakování Není tu cest co nezraní. ... a kolikrát jsem šel po ní ? Bílou čarou k obzoru, kde sníh zapadal do chórů, rozbitou střechou kostelní. Snad šel jsem od ní ... Snad šel k ní ..?
Miroslawek
28. 06. 2000
Dát tip
Hlavně, že jsi šel. Když jdeš, máš kam dojít, když zůstaneš stát, nikam se nedostaneš a jen čekáš na náhodné kolemjdoucí.

Sarken
31. 05. 2000
Dát tip
zajímavé

Lyryk
29. 05. 2000
Dát tip
Není co kritizovat, tahle poezie mi zní..

zolli
27. 05. 2000
Dát tip
Me se to desne libi, proc by to muselo byt dlouhy, kdyz ta myslenka je v tom zahustena!

Šílená
25. 05. 2000
Dát tip
Merlíku jsem ráda že si tady tu hvězdičku neodebíral... to dílko je sice krátký ale je to koncentrovaná krása - alespoň pro mě. Není tu cest co nezraní...(od mé maličkosti to zní strašně divně ale já jsem tou větou nadšená - je moc moudrá!) Sníh snášející se rozbitou střechou kostela a mísící se s žalmy doprovázenými na varhany...já to vidím!!! NÁDHERNÝ. ...a do posledních řádků se vejde hned několik významů. Prostě a jednoduše - Alchymisto Tip - tenhle lektvar si namíchal znamenitě.

Merle
24. 05. 2000
Dát tip
Máš pocit, že na tomhle dílku se dá něco kritizovat, nebo že patří do arény? Nebo tu volbu zaklikáváš automaticky? Hvězdičku se neodvažuju vzít (nerozumím tomu tak dobře), ale chtěl bych, aby jsi o tom popřemejšlel sám.

Helena
22. 05. 2000
Dát tip
kdoví, asi to nemá smysl všechno vědět :-) pěkné

Hackman
22. 05. 2000
Dát tip
zeme je kulata...a vsechno je relativni pekne

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru