Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opilství

19. 04. 2003
4
0
1629
Autor
Zatracená

 

Ve svém opileckém znetvoření

tichým městem bloudíš

To, co hledáš, nenacházíš

Tvé vzpomínky v alkoholu utonuly

 

V rozbitém zrcadle kousky své tváře rozeznáváš

Střípky své osobnosti v další sklence zanecháváš

Nepoznáváš své dobré přátele

a oni se s odporem na duši odvracejí

 

Jsi sám a neříkej, že to není Tvá vina

To Tvoje ústa žadonila o další kapku jedu

Dal bys vše jen, abys znovu utekl

Ani Bolest už Tě nechce, jen Smrt přichází . . .


assez
14. 11. 2005
Dát tip
ne...ne...ne....promin....nejak me to nezaujalo...

Bacil
31. 05. 2004
Dát tip
Vinotéka "U Karla" je na Starobrněnské, kousek od hospody. Je to trošku schované (musí se tam přes chodbu a několik dveří), ale zvenčí je upoutávka - ne moc nápadná, ale je :-))

Zatracená
30. 05. 2004
Dát tip
Jak se říká, každý doktor ve velkém množství holduje alkoholu:-) Ale nejenom doktoři . . . filosofové jsou na tom dost podobně:-) Moji dobří společníci:-) Más pravdu, není to je jen o alkoholu . . . A mimochodem kde ta Karlova vinárna nebo jak se to jmenuje. Neznám ji a vinárny to je moje:-)

Bacil
28. 05. 2004
Dát tip
Ale ne, není to o mně... já takový opilec nejsem... ale fakt taky je, že něco z toho nemusí být jen o alkoholu...

redscorpion
20. 05. 2003
Dát tip
Ale kdeže, alkohol je na vzpomínky slabý... MOC se mi líbí "Ani Bolest už Tě nechce" *T

Krel
16. 05. 2003
Dát tip
val: a o tom to je...jak jsi řekla ona se objeví sama a Ty ji vyjdeš nahoru. A když to nezvládneš sama tak Tě tam vynesu:-))

Krel
15. 05. 2003
Dát tip
val: a v tom je právě ten problém, možná...umění čekat a nejednat zbrkle...dokázat vystát frontu a pak vyjít na vrchol své hory...

valerinka
15. 05. 2003
Dát tip
Krel: kdyz ja to neumim... nezvladnu to.. vsechno se to hrouti pod nohama a tak se snazim zachranit aspon neco malo... nemam cas hledat svoji horu, ale az prijde ta prava doba, tak ona se objevi sama...

Krel
13. 05. 2003
Dát tip
val: myslím, že ne...stačí se kolem kolem sebe trochu dívat a taky umět čekat...pěkně v tichu na vrcholku nosorožce...každý máme tu svou horu:-)

valerinka
13. 05. 2003
Dát tip
Krel: chtela bych ji tak moc uz konecne najit.....;-)

valerinka
05. 05. 2003
Dát tip
Krel: to je pravda, bratricek, ten je to jediny, co mi zbylo..

Krel
04. 05. 2003
Dát tip
valerinka: pšt...

valerinka
04. 05. 2003
Dát tip
Krel: co co?

Krel
04. 05. 2003
Dát tip
val: to to co tady píšeš...kamarády jsi neztratila slyšel jsem že máš skvělýho bráchu, kterýmu ani neodpovíš na smsky..:-)

valerinka
03. 05. 2003
Dát tip
je to tak..... Smrt si pro me, doufam, brzo prijde... Bolest uz me dostala.. je to krasny pocit, kdyz zal utapis v kapce jedu.. nic pak necitis a nekdy je to jeste horsi.. to uznavam... a to ze to je moje vina.. ja vim.. jsem si odpovednosti uz vedoma.. kamarady jsem ztratila.. tak naco naklonnost, kdyz staci nenavist... *!..... mluvis mi z duse....

Krel
23. 04. 2003
Dát tip
jak kdy... do klubu...

m11
20. 04. 2003
Dát tip
alkohol je v pohodě.

Wopi
19. 04. 2003
Dát tip
Proč ta velká písmena? Proč Bolest, Smrt, Tvá, Tě?

Poetist
19. 04. 2003
Dát tip
Připomíná mi to Leaving Las Vegas s Nicholasem Cagem, je to napsaný hezky, i když chvílema trochu moc jednoduše. A taky mi nesedí ten odpor na duši. Ale jinak *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru