Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oka mžik

22. 05. 2000
7
0
1380
Autor
Alchymista

Oka mžik Skleničku vína, k tomu růži. ... úží se dech a láska v kůži běhá mi s mrazem po zádech. Máš prsa jako fotky z krajin. Jdu po nich zlehka, něco tajím ... A nechávám tu stopy matné, když světlo hasne slunce zlátne, abych Ti mohl na dva hroty, jak na svíce jež hlídaj knoty, tou melodií známé noty plamenem, který i nás zhltne, zavěsit verš co všechno utne ....
Astalavista
06. 04. 2001
Dát tip
Wow! Moc dobrá.*

christi
01. 04. 2001
Dát tip
Musim se pridat k ostatnim je moc krasna.*) Pozde ale prece.

Miroslawek
28. 06. 2000
Dát tip
Ejky brejky, tvrdý žvejky, tohle je něco pro mne. Musím souhlasit Lyrykem. TIP.

Lyryk
29. 05. 2000
Dát tip
Opět výborné, máme nového kolegu s poetickým nadhledem. Verše jsou napínavé, elegantně ulité a místy vtipné, zejména však jemně přízračné… A to já rád. TIP ode mne..

zolli
27. 05. 2000
Dát tip
no ja bych mela vyhrady k prvni sloce, tam me to prijde laciny, kuze ruze, dechy, jen tam chybi vzdechy a bylo to uplne jasnacka :o)) ale musim rict ze ten zbytek mne prekvapil.. docela se to pak i vyvrbilo. Ja bych se pokusila predelat ty ruze, treba na jiny kytky ;o) co orchideje, po nichz dech se chveje? Nebo tak neco ;o)) ale dobry :o) diky

Merle
24. 05. 2000
Dát tip
Technicky nevidím nic, co bych dokázal zkritizovat, snad jen řádek ke konci (noty) kde se potřetí po sobě opakuje rým, mi tam moc nezapadne. Ty slova se nějak dostávají pod kůži, a obraty skvělý a výstižný. Za sebe říkám: zbytečně dobrý a přidávám tip. Jako rediktér ti hvězdičku nechávám.

kirkov
23. 05. 2000
Dát tip
No jo dyk já vim...to vona to milostivá určitě ráda...vite co, no přece "to"...no drc, drc. I když vona milostivá, ráda lecos ..

Helena
22. 05. 2000
Dát tip
Jak pastelky, ze svíček vosky, se rozpouštím do nových tvarů kolem tebe běhám bosky zahrej mi lásko na kytaru :-)

Doggy_Bag
22. 05. 2000
Dát tip
Povedená taškařice pestromalebná.Z okna koukám na Krušné hory a znělcové vyvřeliny středohoří.To musí být ženská!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru