Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marnost

22. 05. 2000
1
0
1497
Autor
Alchymista

... Když děkujíce za oběť zabíjí vděčný další hřeb, jsou naše činy pro koho tu? jen dalším krokem na Golgotu!
alina
22. 07. 2000
Dát tip
asi mám sklon k jednoduchému uvažování a zjednodušování vůbec. Proto se ptám všech zde: proč cosi, co je tak nádherně,hluboce, jednoduše a přesně v básničce vyjádřeno tolik rozpitváváte a cuckujete?

Miroslawek
28. 06. 2000
Dát tip
Nebuď pesimiš, ale jsi vlastně?

Sarken
31. 05. 2000
Dát tip
ten třetí verš mi přijde hrozně násilný, jinak líbí

Anonym
30. 05. 2000
Dát tip
:o)

Merle
30. 05. 2000
Dát tip
Víš, ale filosofický názory, nebo vyznění básničky s epřeca nedá kritizovat... můžu s tebou souhlasit/nesouhlasit, může s emi to líbit/nelíbit, ale to je tak všechno... a na kritku formy, je toho příliš málo... (pro mě rozhodně) Schválně zkus si na to z arény sám kritiku napsat... zajímalo by mě to, co by jsi na tom dokázal zkritizovat ty sám. Já rozhodně nic. tep tep :-)))

Alchymista
30. 05. 2000
Dát tip
Možná máš pravdu Merle, .... ale myslím si, že polemizovat se dá i s názorem, lépe řečeno s jeho podáním, ale i čtyřverší má svou formu ....takže ......? Kritizovat se sám to je těžký, zkusím zkritizovat někoho jiného - to jde líp :o), ovšem musím říct, že tohle čtyřverší jsem vždy považoval za laciné, ale na druhou stranu se mi na něm něco líbilo takže neskončilo v koši jako mnoho jiných mých věcí.

Šílená
30. 05. 2000
Dát tip
smím probrat ten koš:o)?:o)))))

Alchymista
30. 05. 2000
Dát tip
Rdím se nad takovou poklonou - Šílená - ... Dík.

Merle
30. 05. 2000
Dát tip
Alch: jasně že i čtyřverší má svoji formu, ale v takový krátkosti se skoro ani nedají udělat chyby (a když tak malý ;), a tak jediný co se dá říct, jestli je to výstižný, nebo ne, a to mi na kritiku pořád přijde dost málo... BTW: Zkus třeba zkritizovat moje libovolný čtyřverší z mejch mikrobásniček...

Lyryk
29. 05. 2000
Dát tip
Mně se líbí i to čtyřverší.., protože tě zcela respektuji.

Alchymista
29. 05. 2000
Dát tip
Merle, byl bych rád kdyby jsi mi to osvětlil víc ... nějak nerozumím proč by to nemohlo být podrobeno kritice ....?

Merle
29. 05. 2000
Dát tip
to ti přesně nepovím, je to jen subjektivní, že to tak vnímám.... něco takovýho bych já zařadil do blbůstek, a rozhodně ne na vážnou kritiku. Já naopak nevidím důvod proč jo...

Alchymista
29. 05. 2000
Dát tip
Merle, upřimně ti řeknu, žes mě odrovnal, protože i když je to blbustka z hlediska rozsahu, tak to nepovažuju za blbůstku z jiných důvodů, ale jinak jsem žádostiv kritiky, takže tepej dál ......!

zolli
27. 05. 2000
Dát tip
Silka chce sutr ja bych ten elixir mladi, uz starnu :o) badej :o) K basnicce: No uznavam, ponekud ne vzdy vse zvladnu. Ale zas tak depresivne to nevidim.. asi jako Orig :o)

Šílená
25. 05. 2000
Dát tip
JO! je to strašně krátký jenže už jsem si vyzkoušela jak je těžký ve čtyřech řádcích vystihnout myšlenku...jestli ten tip pomůže aby si to přečetlo víc lidí...Je tvůj asi si na tebe udělám někdy čas a projdu si tě celého:o) (jak si daleko s kamenem mudrců?:o)

Merle
24. 05. 2000
Dát tip
Tohle mi taky nepřijde vhodný vůbec dávat do arény...

Orig
22. 05. 2000
Dát tip
jo, jo, tak je... Ale dál, naději bych dal: Na hoře té Dokonáno Jest! A smrtí tou vytrpěnou, člověk získá zpět svou čest. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru