Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otázka versus odpoveď

23. 05. 2000
1
0
1126
Autor
Zázrak

Tento rozhovor som viedla s chalanom mojej kamaratky pri poháriku vina

Kde si? Ďaleko... A čo tam robíš? Hľadám stratený čas... Je tam niekto s tebou? Nie, som tu celkom sám.. A predtým si nebol sám? Nie, bola tu láska.. Zomrela? Nie, len ruža zvädla... Aaká ruža? NAšej dôvery.. Podviedol si ju? Nie, len sklamal.. Sklamal...? Neveril som jej... A čo sa stalo potom? Slnko zašlo a zem sa zavrela... Chceš vratiť čas? Ano, to bz som chcel... A nie je čas ako láska, nedeliteľný a nehybný? Je! TAk prečo sa nevrátiš ty?
Mahoney
14. 07. 2000
Dát tip
(*) a dávam si to do oblíbených, abych se sem nezapomněl občas vrátit díky moc

Kyslik
12. 07. 2000
Dát tip
Lucia, zda sa, ze naozaj je vsetko relativne - vzdialenost, cas, ... ALOHA, som s Tebou, pochopil som to napodobne. Len teraz rozmyslam, ci som sa so Zazrakom nerozpraval ja sam...

ALOHA
02. 06. 2000
Dát tip
Teraz som si to čítala znova. To je zvláštne, podľa reakcií v kritikách súdim, že som to dielko pochopila celkom ináč :-) Myslela som, že je to o človeku, ktorý melancholicky so smútkom spomína ako od neho odišla láska. A neurobí ani jeden krok smerom k nej.. ALOHA :-)

Adelan
23. 05. 2000
Dát tip
Hezký...tak nějak mile smutný

Zaja
23. 05. 2000
Dát tip
pokud láska není mrtvá,vždycky je čas se vrátit

Semis
23. 05. 2000
Dát tip
Zajímavý dialog. Poslední otázka ho dobře uzavírá.

ALOHA
23. 05. 2000
Dát tip
Zázrak, aj mne sa to zdá pekné a zaujímavé, hoci by som to nedala medzi básne :-)

Laďa
23. 05. 2000
Dát tip
No ano, poslední otázka je docela důležitý rozhřešení pro spoustu lidí, který si to náhodou přečtou. Je TAM někdo s tebou? Ne, jsem TU celkem sám. .....důkaz toho, že člověk může být hrozně daleko, i když sedí vedle vás. Jako by si klepala na jeho vrátka a opatrně se ptala, jestli můžeš dál a co se tam skrývá.

massi
23. 05. 2000
Dát tip
Pěkný...láska bez důvěry nepřežije dlouho

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru