Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zelený čaroděj

23. 05. 2000
0
0
1564
Autor
BlackG

V údolí plném rozkvetlých strání a zurčících potůčků leželo město. Na konci údolí bylo vidět vysoké hory se sněhovými čepicemi. A ještě po horami byl les. Temný a chladný, jakoby mtvý. A v tom lese žil zelený čaroděj. A asi tam žil sám, protože v celém lese nebylo vidět nic živého. Lidé ve městě se o les, který ani nebyl z údolí vidět mnoho nestarali. Zato zelený čaroděj si lidí všímal. Čím více se jim dařilo a číl lépe žilo, tím mu bylo hůře. Když byla ve městě slavnost, proměnil čaroděj barevné motýly, kteří létali na loukách okolo města v černé můry. Lidé se lekli a začali se bát. A čaroději bylo lépe. Lidé si časem zvykli, jen už na sebe nebyli tak hodní. Ale čaroději nebylo stále dobře a tak proměnil louky v písčitou krajinu a nechal údolím stále foukat suchý vítr. Lidem se začalo vést špatně a čaroději se přilepšilo. Ale některé lidi obveselovali ve městě umělci a když si na ně čaroděj vzpoměl, bylo mu k nevydržení. Poslal jedovaté štíry, aby všechny umělce zahubili a trápili ostatní lidi. A lidé již ve městě nemohli vydžet. Byli naplněni zlobou k sobě navzájem a začali se střehovat z města. A z města se rychle stávala hromada sutin. Někteří lidé odešli i do lesa a stali se čarodějovými učedníky. Ten je pak posílal do jiných údolí a bylo mu velmi dobře, když slyšel, jak se tam lidem daří spatně.


viki
25. 05. 2000
Dát tip
Takové příliš zjednodušené, bohužel je to asi v reálném životě pravdivé. Nicméně je to pohádka se špatným koncem, jako slohová práce by to bylo ohodnoceno za 3, pokud byto ale cetla nejaka zklamana ucitelka, nejaka proletarska mrcha, tak by to mohlo yt i lepsi.

slavek
23. 05. 2000
Dát tip
je to snad až trochu příliš ze života... Překonáváš se :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru