Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Film "JEZIS" v Praze

23. 05. 2000
1
0
2350
Autor
Chrjac

Pro te ktere maji zajem o Jezisi.

Je moznost se podivat na film "Jezis" a potom se povidat s nekterimi lidma z pismaku. Bude to: 28.nedele.05.2000 a 29.pondeli.05.2000 Ve sboru cirkvi Braterske Jednoty Baptistu Adresa v Praze: st. metro "Jiriho z Podebrad" Vinohradska 68 Praha-Vinohrady Braterska Jednota Baptistu. Od 19-00 do 21-00. Tesime se na vas!!!
Miroslawek
13. 06. 2000
Dát tip
Chrjac je tolerantní asi jako páter Koniáš, proto vůči němu ani já nebudu

Morgana
03. 06. 2000
Dát tip
chrjac:nesmíš to brát až tak jako podporu tobě a tvému hlásání,byla to spíš podpora tolerance.. film jsem kdysi viděla a byl publikován baptisty,protože je natočen podle Lukášova evangelia..chceš tvrdit že nejsi baptista a jsi tudíš natolik tolerantní že na tenhle film zveš ačkoli jiným směrem tvá tolerance znát není???

Zbornik
02. 06. 2000
Dát tip
... skoda, ze to ctu az dnes, o tom filmu (snad je to on) jsem totiz slysel uz nejake zminky a je to pry super natocene ...

kirkov
01. 06. 2000
Dát tip
TAK TEĎ UŽ STE MĚ FAKT NAŠTVALI. BENG BENG A STE MRTVÝ! (to nemá cenu....vy vůbec nepadáte)

Merle
01. 06. 2000
Dát tip
padni nebo nehraju :o)))))))))

kirkov
01. 06. 2000
Dát tip
padni komu padni

Anonym
01. 06. 2000
Dát tip
Igor eto Kiryl. Zavtra nadejus ty v casov 11. Zdes budes.

Cid
31. 05. 2000
Dát tip
Toto není typicky mormonské chování. Hlavně Mormon se bude těžko vydávat za babptistu, daleko spíše by se vydával za neurčitého protestanta. Nemyslím si, že je Chrjac Mormon. Jeho poezie určitě mormonská není. Dej si příště větší pozor kirkove a neurážej bez důkazů. Slovo jednou vyřčené nevrátíš.

kirkov
31. 05. 2000
Dát tip
ASI SI NEUVĚDOMUJETE JAK MOC URÁŽÍTE VY MĚ!!! JSEM RANĚN. UMÍRÁM. SBOHEM.

Silvinka
31. 05. 2000
Dát tip
Kirkov, prestaň s tým divadielkom ;o) a radšej mi skritizuj nejaké dielko ;o))))

Chrjac
29. 05. 2000
Dát tip
kirkov!!! :( Asi malo vis o protestantech a sektach??? KDYZ CHCES JA TI TO RAD VYSVETLIM.

kirkov
28. 05. 2000
Dát tip
TAK A TADY PLATÍ TO SAMÍ, JEŠTĚ ČÁRKU A JÁ VÁM TY PRACKY FAKTICKY URAZIM. DYK JE TO SMRDUTEJ MORMON!!!!! VY TO NECHÁPETE!!!! VYPLÁCHNUTEJ MOZEK, PERFEKTNĚ PŘIPRAVENEJ NA TO VÁS VYPLÁCHNOUT TAKY. OVŠEM JENOM TO DOKAZUJE, ŽE UŽ TO ZKOUŠÍ OPRAVDU VŠUDE!!!!!!

kirkov
28. 05. 2000
Dát tip
a nic to nemění na tom, že se umně skrývá pod pláštíkem Baptisty

Katerina
25. 05. 2000
Dát tip
zajem o Jezise!! (Katerina - sekretarka/korektorka)

ViNiL
25. 05. 2000
Dát tip
Tak už prej toho Filma dostali......

B.Ezejmenij
25. 05. 2000
Dát tip
bab.ti. stíííí !!! ??? *** ... a nebo .. co ?

Chrjac
25. 05. 2000
Dát tip
Dik Morgana! :-) Je to fakt tezky! Studoval jsem cestinu ale psat jsem tak i ne naucil! :(

Hackman
24. 05. 2000
Dát tip
jeste ze nemaj stranicke prukazky

Jákob
24. 05. 2000
Dát tip
ale no tak, vždyť nikdo nikoho nenutí

Lampář
24. 05. 2000
Dát tip
Baptisti ... to jsou ty velky cerny brouci ???? :O))))))))))))

Miroslawek
24. 05. 2000
Dát tip
Ježíš? Ježíš. Neježím, seru nato.

Laďa
24. 05. 2000
Dát tip
To už je lepší. Nic proti, kdyby nebylo to před tim. Nemyslim, že za tohle bychom ho měli odsoudit.

jACK
24. 05. 2000
Dát tip
Lampar: aha, ja jsem myslel ty s tou kulickou Hackman: treba jo hele schvalne, kolik je tady baptistu (no, radsi ne :-))

Lampář
24. 05. 2000
Dát tip
jACK :o))))))))))) presne ty ...

Merle
24. 05. 2000
Dát tip
lamp: :-))))))))) chr: ani ne, dík...

Marigold
24. 05. 2000
Dát tip
jACK: Ale houby...baptisti sou přeci takový zakuklenci, ne ?:)))

Silvinka
24. 05. 2000
Dát tip
Laďo, súhlasím, toto nevyznieva tak posadnuto ako auditorium o Bohu... I keď, ťažko si teraz spraviť o Chrjacovi iný obraz. Chrjac, tvoje odhodlanie obdivujem, ja by som to už vzdala. Inak, ten film je trošku... nie, nepáči sa mi jeho prevedenie. Všetci v ňom majú neprirodzene modré oči, to pridáva na komerčnosti. Ale to by sa hádam dalo prežiť. Problém je, že ten film pojali z pohľadu toho najzložitejšieho evanjelia a nie príliš ho doviedli k autentickosti. Videla som už aj lepšie snímky. Prajem Ti pekný zážitok.

zolli
24. 05. 2000
Dát tip
:oúůůů)))) Lidi ten film je dobrej, par mesicu jsem s nim jezdila po cechach. Znam nazpamet kazdej milimetr filmu. Vim kde se co filmarum vymklo z ruky :o(, ale nebejt trosku z ruky tak tam jedu se podivat. Chrjaku, to je opravdu jiny kafe, tuhle upoutavku bych snesla v pohode. To do kose hazet nemusis ;o) No ja bych az na ty modry voci se Silvinkou polemizovala! Myslim, ze co do vernosti je to opravdu docela zdarile dilo! Uz pro ten zastup lidi, ktery byl pribran ke konzultacim :o))

Morgana
24. 05. 2000
Dát tip
..nechápu proč se pohoršujete ..každému co jeho jest ..nikdo nikomu nic nenutí,jen dává možnost volby ..kdo chce najít,musí hledat a nestačí jen bez poznání soudit

nicka
23. 05. 2000
Dát tip
Ty jsi fakt posedlej.

Chrjac
23. 05. 2000
Dát tip
Asi jo! :)

kirkov
23. 05. 2000
Dát tip
UKŘIŽOVAT HLAVOU DOLŮ!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru