Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tobě

25. 04. 2003
1
0
487
Autor
Lucousek

Sna se na mě nikdo nebude zlobit, když pořád píšu smutný basničky...ale jednou se snad dočkáte i té veselejší....

Přikryj mě nahou křídly svými a před nástrahou života mě schovej.

Nevím, kde spí tvůj úsměv a to mě bolí….

Nad popelem světa jsme se milovali, a já na rtech cítila tvou touhu a lásku….

Kde jsi teď? Zda-li v duchu utíkáš, nebo na loďce smíchu plave Tvoje dušička?

A nebo Tvé vlásky pročesává smutek?

Byli jsme si blízcí jako prsty milenců při hlazení, my byli milenci…..

Chci abys už vedle mě stál, chci už s tebou prosím být…..

Ta naše láska je pravá, cítím to, jako med jsou naše srdce sladká….

Naše láska je jako malý vesmír papírových hvězd…..taky jedno velké tajemství….

 

 

Pomoz mi ho rozluštit!!!!


1a2b3c4d
21. 07. 2003
Dát tip
Co dodat?

Lucousek
19. 07. 2003
Dát tip
Slavne to neskocilo, byla to uplna tregedie:o( Ale byla to pro me ispirace, mozna bych ho za to mela nenavidet a nebo mu tradeji podokovat.....nenavidi moji romantickou dusi...takze.............ho NENAVIDIM!!!!:o(((( PS: Tesi me tvoje kritiky........hrozne moc

Mair
06. 07. 2003
Dát tip
Zajímalo by mě, jestli ten, pro kterého píšeš tyhle básničky za to fakt stál. Asi to neskončilo nijak slavně, že?:-)

průduch
01. 05. 2003
Dát tip
nevím sice čím je tohle dílo inspirovaný, ale snad to nebude něco takovýho, aby z toho vzešla tak patetická a na můj vkus trochu přeslazená věc.nebo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru