Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Tebe

24. 05. 2000
1
0
692
Autor
Elderek

Pro Tebe jsem schopen všeho. Splnit ti tvá přání. Splnit ti tvé touhy. Jen abys byla šťastná. Trpěla jsi dost a teď to musí být jiné. Tvá nejlepší odměna je pro mne Tvůj smích v čase ve kterém jsem já s Tebou. Ale mám strach, strach a úzkost. Úzkost z toho co bude dál. Protože nevím jestli tě můžu milovat. Nevím nebo nechci vědět. Jenom vím že když jsem s tebou je mi jako v nebi, jsem šťastný a čas který jsem bez Tebe je mi smutno, úzko a myslím na Tebe. Tvůj smích je jako slunce a jako voda pro květiny. I já chci být Tvou květinou, ale nejde to. Květinu už jednu máš. Je to nejšťastnější květina pod sluncem. Ty ji miluješ a snad i on miluje Tebe, jen to dává málo najevo. Zkuste se vzájemně pochopit ať už jsi šťastná. Za Tvé štěstí bych dal vše na světě. Tvoje odplata? Nejkrásnější na světě. Tvůj překrásný smích a Tvé štěstí. Já jen vím že tě miluju.
Anonym
18. 06. 2000
Dát tip
Tak to je sila. moc ti dekuji, je to krasa, rikam ANO :-)))))) Gennevieve

Merle
25. 05. 2000
Dát tip
tak tohle... to je Láska máš můj tip

Anonym
24. 05. 2000
Dát tip
Ale jo, klidně ji miluj. A stačí jí zarecitovat jen ze dva verše a já být jí- máš mě!

nicka
24. 05. 2000
Dát tip
zas jako anonym!! (tenhle anonym je mi fakt podobnej)

Ramona
24. 05. 2000
Dát tip
potěšte ho květiny, barvy, včely, hvězdy, všechny věci ženského rodu kolem, které nikomu nepatříte je to pěkné, měj rád :-) ~ ~ ~

xpired
24. 05. 2000
Dát tip
Tak tohle je síla. Vzdávám se. Udolals mě.

Semis
24. 05. 2000
Dát tip
Zní to docela upřímně. :->

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru