Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Údermník

29. 04. 2003
5
0
2384
Autor
mník

Největší hospodářský význam má mník v Sovětském Svazu. (Hanzák-Vostradovský-Felix-Frank: Světem zvířat IV., Albatros 1976)

 

Molva molva - akční mník

začal jako kolchozmník

trpěl touhou jedinou

orat brázdy celinou

Jako vůdce mničích mas

řece Dněpru vztyčil hráz

staré řády vyvrací

rozkulačil kulaci.

Do rekordů knihy vnik

stachanovec soustružmník

Postavil též zcela sám

centimetr nové BAM.

Rusky mník se řekne nalim

pochválil ho soudruh Stalin

Báseň tuto s láskou dám

starým mničím strukturám

 

obrazek [http://arcweb.sos.state.or.us/state/mil/pics/iww.jpg]

 

 

 


DarkMind
05. 06. 2003
Dát tip
:)) S mníkom na večné časy a nikdy inak!

Aki
30. 05. 2003
Dát tip
mníče, ti řeknu, že seš dobrej kousek :o) ta bajkasko-amurská magistrála mě dostala :o)) jenom nechápu, že jsi neprosadil, aby se jmenovala bajkalsko-mníčí, amur je přece určitě blbější ryba než mník... :o)

hermit
29. 05. 2003
Dát tip
bezva:-)) av

Wopi
29. 05. 2003
Dát tip
:)))

Bobísek
29. 05. 2003
Dát tip
:-))

vojteschka
28. 05. 2003
Dát tip
Kam na ty nápady chodíš??? Nechceš mě tam vzít s sebou? :o)

mník
28. 05. 2003
Dát tip
No přece do rybmníka. Nechceš si přijít zaplovat? :)))

Yfča
28. 05. 2003
Dát tip
Mník jen trhal rekordy, s kulaky byl na kordy!

mník
28. 05. 2003
Dát tip

Cirilla
27. 05. 2003
Dát tip
Včera jsem měla výýýýborný rybí salát. Ale Tebe, Tebe bych mníku opravdu nesnědla.

Kastel
26. 05. 2003
Dát tip
...budujte i rybníky pro kapry a pro mníky... :o)

Kastel
26. 05. 2003
Dát tip
...budujte i rybníky pro kapry a pro mníky... :o)

mník
26. 05. 2003
Dát tip
:-)))))))) ...rybmníky???

Kastel
26. 05. 2003
Dát tip
jo, anebo tak :o)

mník
26. 05. 2003
Dát tip
Každopádně myšlenka je to krásná. Konečně se našel někdo, kdo nechce chudáky rybičky jen lovit a šrotovat je na prsty :-)

Krel
23. 05. 2003
Dát tip
:-))

mník
05. 05. 2003
Dát tip
Dík, ještě jsem si zkusil trochu pohrát s barvami :o)))

Cirilla
05. 05. 2003
Dát tip
Ty VOLE, ehm, neber osobně, mníčku... Tak to je nářez! :) ty barvy...

mník
05. 05. 2003
Dát tip
Myslíš jako že jsou údermnické? :o)))

Cirilla
05. 05. 2003
Dát tip
naprosto a neoddiskutovatelně, je bezpředmětné cokoli ohledně grafiky řešit více! :)

Kodynie
05. 05. 2003
Dát tip
Tý jó mníku, já Tě obdivuji. Vy musíte mít tam pod vodou opravdu kvalitní vysoké rybí školy. To barevné pozadí je fantastické. Teď je to skutečně správně údermnické. Hele a nejsi ty taky z údermnícké rodilny?

mník
05. 05. 2003
Dát tip
Až se červenám studem nad tou chválou. No jasně, že jo, stačí zjistit, jak my mníci jsme na tom s jikrami (ale o tomhle aspektu mničího života zas někdy příště) :o)))

Endif
05. 05. 2003
Dát tip
Atlýčno! :)

Endif
03. 05. 2003
Dát tip
* Savětskij čelavjek óčeň ljůbit pártiju generalissima Nalima :)

j_i_r_i_k
30. 04. 2003
Dát tip
Kodynie: Tak už jsem tady :)... Já nevím, na klub je to takové... Je v tom preferována jedna z mnoha ideologií, z nichž vycházíme, a jmenování Stalina v textu zavání kultem osobnosti, což je něco, co rozhodně ale opravdu rozhodně ve světlých zítřcích nemá co dělat... Škoda... mník: Ale jinak hodně hodně dobrý, nechtěl bys tvořit i pro bezejmennou masu? Máš to v sobě, určitě bys byl dobrej :)...

mník
30. 04. 2003
Dát tip
j_i_r_i_k: Bezejmenná masa je docela sympatický klubík, jednoduchá, snadno uchopitelná dílka nejen pro ryby se snažím psát. Leč rád bych se otázal, jak si takovou tvorbu představuješ - nezapomínejme, že ve vodě se píše dost špatně a okruh témat je omezený... :o)

Kodynie
30. 04. 2003
Dát tip
Jiřík: Promiň šéfe, Tvá oddaná následovatelka se nechala unést svěžestí a srozumitelností tohoto dílka, že kult osobnosti v něm obsažený úplně přehlédla. Příště se polepším. Mník: Na takovou maličkou rybičku jsi poměrně sklerotický a roztržitý. No nevadí, Kodynie nakonec pochopila, jaks to myslel. Někdy má dlouhé vedení a je třeba posunout jí do správných kolejí, aby pochňapala jak to druzí doopravdy myslí.

j_i_r_i_k
30. 04. 2003
Dát tip
mník: Tak tos mě dostal... Jedna možnost je, že stvoříš dílko nemající žádný význam... Ale to je nouzová varianta... Druhá možnost je stvořit něco plné frází, kde je vše tak jasné, až to bije do očí a není možnost jiného výkladu (teda ta asi bude vždycky, ale nesmí být moc zřejmá)... Zároveň to nesmí být dílko nudné a banální, protože v klubu má být to, co se má uchovat pro světlé zítřky a uznej, že tam nemůžeme pustit každej písofšit :)... Pokud v dílku vyzdvihneš celou masu a oslavíš výhody anonymity, bude to o to lepší... Tak, asi jsem Ti moc neporadil, ale Ty si s tím přece nějak poradíš, nejsi žádný béčko, ne? :)

Kodynie
29. 04. 2003
Dát tip
Jů, tohle by se hodilo do Klubu bezejmenné masy. Jiříků, kde jsi?

mník
29. 04. 2003
Dát tip
A je ten klub dostatečně uvědomělý??? :o)

Kodynie
29. 04. 2003
Dát tip
Samozřejmě. Počkej na j_i_r_i_k-a až sem taky dorazí. Už jsem ho sem přivolávala.

mník
29. 04. 2003
Dát tip

mník
29. 04. 2003
Dát tip
Tohle byl mník mořský (molva molva).

Metodějja
29. 04. 2003
Dát tip
správně, mníku, :))

Kodynie
29. 04. 2003
Dát tip
On už vymřel? Dneska už ho v moři nepotkáme?

mník
29. 04. 2003
Dát tip
No, to BYL mělo znamenat, že jako v minulé "kritice". Jinak samozřejmě je, dorůstá délky až 220 cm a hmotní až 50 kg.

Kodynie
29. 04. 2003
Dát tip
Ty jó, to je Kodynie zase o něco moudřejší.

chudáci ryby, ani se k tomu nemůžou vyjádřit

Rowenna
29. 04. 2003
Dát tip
Chudáci ryby mají konečně svého tiskového mluvčího. :-)))

mník
29. 04. 2003
Dát tip
Kodynie: No já tam prostě ten text zapomněl přistrčit a bál jsem se, jestli stihnu ten popisek k obrázku vložit dřív, než dojde další čtenářská kritika. Uznávám, že ten minulý čas je trochu zavádějící. Swedish_Nigg, Rowenna: Jako jediný zástupce čeledi treskovitých žijící po celý život ve sladké vodě dělám, co můžu :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru