Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kousek za městem

25. 05. 2000
4
0
1250
Autor
Semis

Jen kousek za městem, jenom kousek Ještě vidím paneláky. Utíkám do ticha a druzí za mnou, chtěl jsem být sám, ale oni taky. Pořád ty stejné tváře, vybarvené sluncem všedních dnů. Uloží se na polštáře blýštivých bílých krystalů. A co já? Je mi zima, je mi ticho, je mi fajn. Jen kousek za městem, už jsem tady, už vidím jenom dým. Z domků od Josefa Lady, co na mě dýchají svým zimním poselstvím. Kdybych měl to štěstí, kdyby zase troubil ponocný. Počkal bych na náměstí a aspoň chvíli chodil s ním. Co mu dám? Je mu zima, a tak rum a nebo čaj. Jen kousek za městem, a jsem zpátky. Ze zimních pohledů svých nesplněných přání. Stojí nás hodně mezi vrátky, těch co neútočí, co se jenom brání. Pořád ty stejné tváře, vybarvené sluncem všedních dnů. Uloží se na polštáře blýštivých bílých krystalů. A co já? Je mi zima, je mi ticho, umrzám.
Čolito
27. 04. 2002
Dát tip
* Víš, nevím, jestli to je mou dnešní náladou, ale moc hezký....

clovrdik
31. 05. 2000
Dát tip
je to příjemnej " atmosférickej " ( tedy atmosféru navozující ) text, dík

Šílená
26. 05. 2000
Dát tip
Já tedy raději s těmi žlutými polemizuji ale...tady mi nezbývá než se přidat. Udělalo mi to hezky v dušičce - toho ponocnýho s rohem i ten dým a ty zláštní ručičky...všechno to vidím ale není to už jen obrázek - je to živé. A víš co ... mám tě ráda za ten rum a nebo čaj...máš srdce na správnym místě:o)

Merle
25. 05. 2000
Dát tip
Teda Semiš, dneska si se vytáhl. Jediná věc, která mě trošku zarazila, bylo opakování "stejné tváře..." ale ani to ne zas tak moc. Jinak to je naprosto perfektní, a moc s emi to líbilo. Takové lehc eplynoucí, něžně smutné... Krásně a výstižně napsaný. Hvězda je stále tvoje. Za sebe říkám: dokonalý (tip je jasnej)

xpired
25. 05. 2000
Dát tip
Jako by mi Merle kradl slova od huby...Nu, dost se mi to líbí...

Bříza
25. 05. 2000
Dát tip
Fakticky ! Tohle mám moc rád ! Jak s tou situací nakládáš - nejen prostý popis ve verších. Ozvláštnění kanystrem - téměř geniální (myslel´s jako do studánky pro vodu "zadarmo"?, nebo je to má projekce) -- :c) Za tím ponocným by nás táhlo asi procesí ... Tip jak Brno !

Helena
25. 05. 2000
Dát tip
Tip za báseň, jsou v ní tvoje pocity, znám je, sdílím je s lidma ve měste, s tebou

Semis
25. 05. 2000
Dát tip
Merle: ona je to zase (jako obvykle) písnička, a stejné tváře patří do ref. Bříza: ve studánkách se nesmí platit.

AZALIN
25. 05. 2000
Dát tip
Pěkný..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru