Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pochybnost

01. 05. 2003
2
0
710
Autor
ILoveYou

Je tady v mé hlavě!

Nezbavím se jí hravě!

A právě naopak žije se s ní těžce

jak jen ji vyhnat nepůjde to lehce!

Co dělat když pochybnost mám?

Na to se právě teď ptám?!

Nikdo odpověď mi nedá

protože ji každý teprv hledá!


ILoveYou
08. 07. 2003
Dát tip
A bez myšlenky je to prostě miniatura:-)

815_0
08. 07. 2003
Dát tip
Tak o tom bych zapolemizoval - i ta by měla mít myšlenku - protože co nemá myšlenku, nic neříká a tudíž nemá pro širokou Písmáckou veřejnost valný význam... Co nemá myšlenku, to není - a když je, tak - řekl bych něco jako škoda místa, času a jinejch důležitejch věcí, který si mohla ušetřit...:) Ale to je jen a jen můj názor, takže to nemá cenu řešit ;)))

815_0
08. 07. 2003
Dát tip
...Myslím, že miniatura by měla v krátkém obsahu vystihovat hlavní myšlenky určitého témata, na jehož základě by bylo možné napsat dlouhá díla... Takovej souhrn podstatnejch myšlenek něčeho... To mi tady chybí...:)

ILoveYou
08. 07. 2003
Dát tip
Tak já se příště polepším jo?:-) Dobře na co to mam přehodit???

815_0
08. 07. 2003
Dát tip
Dík že to bereš s nadhledem - je to jen subjektivní názor :) Jestli myslíš dílko vzhledem ke kategorii, tak opravdu netuším...:)

ILoveYou
08. 07. 2003
Dát tip
Já právě taky ne:-)

815_0
07. 07. 2003
Dát tip
Jednoduchý veršíky mi rozhodně nevaděj, ale je mi líto, že Tvoje miniatura má celejch 8 řádků, poutavý jméno ale v podstatě nic nesděluje - nemá to myšlenku - škoda :)

ILoveYou
05. 05. 2003
Dát tip
Díky!!!!! I.L.Y.

Peggy
05. 05. 2003
Dát tip
v jednoduchosti je krása:)

Áda116
04. 05. 2003
Dát tip
I pře banální rýmečky se mi to líbí...tip

ILoveYou
03. 05. 2003
Dát tip
Banální ale výstižné!:-) Jistota??? A kde hledat ji?

Sleepy
02. 05. 2003
Dát tip
Já odpověd ti dám, ač tápu často sám. Až příště zazní tvou samotou, což takhle vyhnat ji jistotou? Ty banální rým(eč)y jsou nebezpečně nakažlivé :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru