Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O ni...

02. 05. 2003
0
0
1327
Autor
Sabinka

Její vady a to, o čem sis myslel,

že se stalo, stalo se asi doopravdy.

Bílá písmena musí ztmavnout,

aby je nebylo vidět.

Vzpomínky musí dostat takovou ránu,

aby přestaly být vzpomínkami.


Krel
13. 05. 2003
Dát tip
Zly::-))))

Markus
04. 05. 2003
Dát tip
Proč mi to dělaš víš sama že to tak není .Chci s tebou bejt nemužeš aspon na dva dny přijet .Kolem tebe lidi předstírají lasku a proč najednou ted když si byla mala potřebovala si jí nejvíc tu mateřskou.Sou spokojení oni sve štěstí mají a druhemu jen do toho mluví.

Zly
03. 05. 2003
Dát tip
Tahle Syfilisova "kritika" mi něco připomněla. Vzpomínám si, jak jsme s M. cestovali a dorazili jsme do Ústí na nádraží. Devět večer, tma a všude kolem mladí rychlí cigoši. Šel jsem jí koupit jídlo a limču a když se vracím, tak u ní postává s floutkovskou pózou snědý mladík. Jdu blíž a slyším ho jak jí říká: "Tak nejdeš? Seš píča..? Já bych tě dokázal cucat celou noc..." M. se smála, já taky. Položil jsem párek a limču na lavičku. Postavil se před něj a říkám mu do xichtu: "Já bych pro změnu zas dokázal celou noc kopat do tvý prdele.. co ty na to?". Vystřelil, pohoda. ... Takže milej Syfilisi. Já bych ti dal ránu do tvého věčně ztopořeného, krví nalitého údu. Byla by to rána pod pás. Bolelo by tě to. A pak ti zavolal záchranku.

Zly
03. 05. 2003
Dát tip
:-))) Nemyslím to vážně, pochopitelně. Nepral bych se, Sabinka se tomu zasmála... a zvládne to i beze mě..jo?

Sabinka
03. 05. 2003
Dát tip
Myslím, že jsem pochopila .o) Zly jsi fajn!

T_O_M_
03. 05. 2003
Dát tip
Sabi, tak to zabolelo. P.S.:Pro Zlyho: ty seš zvíře :-) Směju se ještě teď.

Hustotka
02. 05. 2003
Dát tip
Docela zajímavé, ale ta chybka v posledním řádku mě trochu uhodila

Já bych ti dal ránu svým ztopořeným, krví nalitým údem. Byla by to rána pod pás. Bolelo by tě to. Koupil bych ti kytici růží.

Sabinka
02. 05. 2003
Dát tip
Adonis je fakt, že Ty jsi hustej .o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru