Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nedělní glosa 4. května 2003

04. 05. 2003
0
0
589
Autor
glosator

Nedele, 4. kvetna 2003

Od vcerejsiho dopoledne jsem byl na horach v Beskydech. Konecne jsem si mohl odpocinout od debilni Ostravy. Protoze za posledni dobu uz mi to tady leze krkem. Snazil jsem se poradne odreagovat a lehce sportovat. Citim se ted po nedelnim odpolednim navratu lepe.

Dneska sezacalo hovorit o tom, ze se ODS rozhodla jeste vice zneprijemnovat zivot stavajici vlade tim, ze opusti praxi tzv. "parovani poslancu". Nevim ci to byl vymysl, zrejmne se to delo uz drive, ale myslim si, ze by se od toho melo upustit. Vlada by si mela sve poslance drzet na uzde a vyzadovat po svych koalicnich poslancich pravidelne pracovni vysledky tim, ze budou sedet ve svych lavicich. A pokud je nejaky poslanec nemocny, tak se neda nic delat, to je zivot...Uz od zacatku se mi to zdalo hloupe a jako tradicne poslanecky vycurane....

V nejblizsich minulych dnech se rozhorel spor mezi Ceskou televizi a Televizi Nova. CT zaluje nektere jeji novinare, kvuli jejich reportazim, ve kterych uvadeli, ze se CT topi v milionovych dluzich. Podle meho nazoru by se redaktori televize Nova meli spis zabyvat jejich reportazema o bourackach a nekolika miliardovem dluhu jejich televize vuci Ceske republice. Uz jenom z toho duvodu, ze je to soukroma televize. Uz jste nekdy videli, ze by stat platil za  nejakeho podnikatele v CR jeho dluh vuci svemu veriteli??? Radsi by si meli nejdriv uklidit pred vlastnim prahem.

Dnesni utkani proti Nemecku se zase dobre povedlo a verim, ze jsme zase blize ke zlatu. Pred zapasem jsem mel obavy, protoze pri vzpomince na lonsky rok, jak nas Nemci potrapili s konecnym vysledkem 2:2, k tomu byl myslim duvod, ale muzstvo to vzalo poctive a se stastnym koncem... Ovsem zitrejsi zapas uz bude stat za to. Netroufnu si tipovat vysledek, protoze jsou letos Slovaci zatim jednoznacne nejsuverennejsim tymem ve Finsku. Hrajou ve velke pohode a tym je poskladany velmi dobre. Ale snad je prejedem.

Preji krasny zitrejsi den...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru