Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Páteční glosa 2. května 2003

02. 05. 2003
0
0
630
Autor
glosator

Patek 2. kvetna 2003

Ubehl dalsi den a me se jeste stale nepodarila registrace na pismaku, coz me dost mrzi, jelikoz jsem chtel tyhle glosy publikovat verejne....takhle si je tezko muze nekdo precist. Snad se to brzy povede.

Dopoledne jsem vstaval kolem 8 hodin, podival jsem se na matiku, kterou jsem pozdeji vysvetloval kamaradce. Byl jsem dopoledne hrat squash a sel jsem si zjistit vysledek zapoctoveho testu z matematiky B. Vysledky mely byt na nastence behem patku, ale ve 12:30 tam jeste nic nebylo. Nevim, co mam od toho cekat, jestli jsem uspel nebo ne, ale mam z toho docela dobry pocit. Pokud by to nevyslo, tak nemam z niceho velky strach, protoze se citim docela dobre. Behem semestru jsem udelal velky kus prace a tak si myslim, ze by se to melo nejak projevit. Mam dobry pocit z toho, ze jsem se behem te pisemky chytal a vypocital jsem 4 priklady z 5. Pokud to nedopadne dobre, nebude mi to vubec vadit. Horsi by uz pro me bylo, kdybych se nechytal vubec. Povzbuzujici je pro me to, ze jsem vedel, jak na to, takze jsem mohl udelat pouze nejake stredoskolske chyby. Pak prisla na matiku ta moje kamaradka a stravil jsem s ni az nechutne moc casu. Pocitali jsme 5 hodin stredoskolskou matiku. Moc ji to neslo a i proto me to moc nebavilo. Snad ji to aspon k necemu bylo. Dnes vecer k nam prijel mamcin kamarad z Nemecka. Jako vzdy, kdyz prijede, doveze nejaky darek. Od nej je to vzdycky nejaka elektronika. Tentokrat mi privezl vypalovacku, takze doufam, ze si ji dost uziju. Dnesnim dnem jsem se zaregistroval na jine webove prezentaci, abych mohl vkladat nejake sve prispevky na net. Doufam, ze si je aspon nekdo precte.

Na titulni strance dnesni Mlade Fronty DNES je clanek, ve kterem se pise, ze "Jakes stale veri v opetovne vitezstvi komunismu". Je mi z toho clanku uplne na bliti. Nechapu, jak neco takoveho muze vubec nekdo vyslovit. "Soudruhum", kteri se meli jako prasata v zite, se nedivim, ze v to stale veri, jelikoz ted si ani nepichnou. Uz se jim zase po vlade styska a jenom doufam, ze pouze u te viry zustane. Neverim tomu, ze by se to tady mohlo zase zvrhnout. Milous Jakes by mel jit za mrize nebo tam, kde uz patri...

Nedavne hlasovani o duvere vlady mi pripada jako v kocourkove. Nejdrive se schvali konkretni vlady a na treti den po hlasovani uz to neni vlada takova, o jejiz duvere se hlasovalo. To je uz nejakou dobu znama skutecnost. Mam ovsem za zle stranam ODS a KSCM, ze to Spidlovi proslo tak lehce... To byl prece jednoduchy typicky cesky podraz a spidlova "vycuranost".

Z nynejsi vlady mi pripada jako jediny schopny politik pan Tvrdik. Jeho nazory se mi zdaji docela kontruktivni a myslim, ze to s nasi armadou mysli dobre. Muj delsi dobu oblibeny, ackoliv jsem pravicovy volic, ministr vnitra Gross se mi posledni dobou jevi ve svetle, ze si svou popularitu nejak kazi. Chova se spise politicky nez urednicky a pripada mi, jako by ztracel dech...no mozna se mi to jen zda.

Dneska se zase nasim hochum ve Finsku podaril dalsi pekny kousek, i kdyz na prvni tretinu se moc divat nedalo. Ale ono to tak v hokeji a nejen v hokeji stava, ze outsider se v prvni tretina chytne a uspesne vzdoruje favoritum, ale v dalsich tretinach nejak ztrati stavu a podlehnou velkemu tlaku a pak tam pada jedna za druhou. Jako hokejovy rozhodci bych si dovolil jednu poznamku na svycarskeho rozhociho. I kdyz bych mel byt rad, ze to tak dopadlo, ale druhy gol platit nemel. To, jak Duda najel do ukr. golmana se nedela a i kdyz byl mimo brankoviste, tak to neznamena, ze se z nej stava normalni hrac v poli. A to si troufnu rict, ze bych to povazoval za faul i na hrace v poli, natoz na brankare. Brakna platit nemela. Jinak si myslim, ze vykon hlavniho rozhodciho byl vcelku kvalitni.

pro dnesek se mejte krasne a preji nadherny vikend....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru