Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úterní glosa, 6. května 2003

06. 05. 2003
0
0
560
Autor
glosator

Úterní glosa, 6. května 2003
Podezřelí politici, kteří jsou nařčeni z podezřelých hovorů, hned vysvětlují svoje chování. Nejhorší na celé věci je to, že za těmi konkrétními politiky jsou dvě dosud nejoblíbenější postavy. Stanislav Gross a Jaroslav Tvrdík. Podivné je, že si mimo jiné telefonují s majitelkou veřejného domu, která je podezřelá z černých obchodů s dívkami z východních států. Jejich reakce jsou už klasicky všem nám docela dobře známé, kdy se snaží mlžit, mlžit a zase mlžit. Nevěřím tomu, že je to nějaká kachna i když oba tvrdí, že s nikým takovým kontakt neměli a ani tu osobu neznají. Když na ně začali novináři tlačit, přiznali, že osobu znají…Jsem zvědavý na nové průzkumy veřejného mínění. Informace poprvé zveřejnil týdeník Reflex a ten, jak říká ve svých tv reklamách, kachny nevede. Tak uvidíme.
Odsuzuji událost, která se stala během války v Iráku v naší republice, kdy nebyla na naše území vpuštěna irácká těhotná matka se svým synem. Prý by mohla znamenat pro naši republiku mezinárodní nebezpečí. Nechápu postoj naši policie. Ta žena během cestování, kdy ji poslali zpátky, potratila. Jestliže tady má svou sestru, která zde žije už delší dobu, a jistě není nijak nebezpečná, nevím, co tím sledovali. Opravdu si nemyslím, že by těhotná žena s jeden a půl ročním nemocným dítětem a se spořádaně žijící sestrou v naší republice, představovala mezinárodní teroristickou hrozbu. Za takové bych považoval mnoho jiných osob, které dostaly u nás politický azyl bez problému. (To by ovšem nebyl český stát, aby se tady neděli podivné věci). Později stejně ženu v republice přijali a je to dobře. I když mám pocit, že to mělo být už napoprvé. Chlapec, o kterého se starají naši lékaři, se po dvou týdnech vrátil z nemocnice domů s tím, že se jeho stav zlepšil. Alespoň nějaká pozitivní zpráva.
Dnešní noviny se jen hemží zprávami o sílící koruně vůči dolaru. Je otázka, jestli tak silná koruna prospívá naši ekonomice. Snad to nebude tak hrozné. Teď bychom se ale především měli dívat na to, že budou zlevňovat počítače, benzín, elektronika a dovolené, což je dobře.
Do poslanecké sněmovny se hrne pravidelně jeden nesmyslný zákon za druhým. Dávám tady další příklad. Nový zákon má zakazovat potraty. Něco dobrého na tom bude, ale nemyslím si, že je to důvod pro zavádění nového zákona. Je pravda, že potraty nejsou nic normálního, a že by se to nemělo provádět, ale je přece na každé matce, jestli se rozhodne dítě si ponechat nebo ne. Je to sice krutá volba, ale proti ni se nedá nic dělat. Když to žena bude chtít udělat, tak si to nějak zařídí. Zákon i tak přichází v nevhodnou dobu, kdy počet potratů jednoznačně klesá. Co se bude dělat s nechtěným dítětem? Bude trpět? Doma? Nebo v ústavu? Každému z nás se může stát, že to ujede a je pro nás nemyslitelné, že bychom se měli starat o dítě v době studií apod. Co pak, když na to matka není jak psychicky, tak i finančně připravená? Nezakazoval bych potraty, spíš bych zavedl nějaké programy za jakých okolností může podstoupit potratu. Zase taková podivná buzerace…
Chtěl bych se taky zmínit o debaklu Baníku Ostrava na Slavii. Jednoznačně si myslím, že mužstvo touto vysokou prohrou projevovalo svou nevoli vůči vedení mužstva, které odvolalo trenéra Cviertnu. Jinak je to nevysvětlitelné, ale i tohle se ve sportu děje. Jak jinak by hráči měli vyjadřovat své myšlenky…? Mají tak výbornou příležitost přímo na hřišti. Není tomu tak jen ve fotbale…
Mějte se nádherně a krásný zbytek dne……..


ursi
07. 05. 2003
Dát tip
nuda,nuda,šeď.šeď...

glosator
07. 05. 2003
Dát tip
já si myslím, že bychom si mohli přes net tykat, ne? ale o co mi jde hlavně...ani ne spíš o nějaké revoluční myšlenky...nemám zajem vymýšlet něco revolučního, spíš se snažím podle svého cítění a svých myšlenek trošku popisovat dění u nás...toť vše....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru