Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nenávidím

14. 12. 1998
1
0
1448
Autor
Martin

Většina mých básní je pesimistická a někdy i depresivní ale najdou se i pozitivní :-))

Nenávidím svůj mozek, mysl, zastřenou dětstvím. Tělo ve své póze, síť života v níž tkvím. Za vším lpí mi žena. Srovnávám a hodnotím. V tmě když obnažena, až se z toho zapotím. Nenávidím svou paměť. Když potřebuji, není. Mé ruce - tu drzou havěť, prý slova v činy mění. Když prsty tvář jí hladím, když nervozita z poznání, když pohled její hadí vysvětluje v doznání.
gr_4you
04. 03. 2005
Dát tip
Pocity nepocity, příjde mi to jako blábolení. Jestli v tom něco je tak je to hodně hluboko ukryto. Forma nic moc. Ty verše jsou moc těžkopádný, chtěly by se rýmovat ale nestíhají to. Chce to vypilovat, nebo hodit do koše.

gr_4you
04. 03. 2005
Dát tip
Pocity nepocity, příjde mi to jako blábolení. Jestli v tom něco je tak je to hodně hluboko ukryto. Forma nic moc. Ty verše jsou moc těžkopádný, chtěly by se rýmovat ale nestíhají to. Chce to vypilovat, nebo hodit do koše.

Nonam
08. 02. 2005
Dát tip
Je fajn si někdy přečíst lépe zformulované vlastní pocity..

kubjin
21. 04. 2003
Dát tip
Pesimismus je přirozený postoj (i k sobě samému), člověk se z toho musí vypsat. Myslím, že se docela povedla - zvláště konec.

bosky
10. 02. 2003
Dát tip
Pěkný, jen podle si ale myslím, že člověk, který nenávidí sám sebe, nenávidí celý svět

bochy
29. 03. 2000
Dát tip
Martine maš u mne velký dík. Je vidět, že jsi vypsanej a poezii by jsi měl začít číst (možná ti přinese novou inspiraci).

kačka
11. 11. 1999
Dát tip
Jsem chtěla něco připsat, ale...ta paměť selhala, a proto je mi to blízké...

Lalinka
18. 09. 1999
Dát tip
Martine , me se to libi, prestoze je to "tvrde", ja pisu taky skoro samy pesimismus a chapu o cem to jede..

Ondra
18. 01. 1999
Dát tip
Kdo je se sebou a s okolim spokojeny, nikdy nepise verse...

AHED
14. 01. 1999
Dát tip
Každý někdy nenávidí sama sebe...stále...

Martin
12. 01. 1999
Dát tip
Tak doufám Jarko, že je to lepší :-) Ale hledal jsem dlouho ...

Jarka
17. 12. 1998
Dát tip
Zvláštní a hezky vyjádřené. Docela se mi to líbí
a předem jsem zvědavá, jestli se tu tedy od tebe objeví i nějaká ta optimistická báseň, když píšeš, že většina je až depresivních. Nezůstaneš, doufám, jen u jednoho příspěvku?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru