Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šťastlivec Marek

07. 05. 2003
19
1
2479

„Hádej schválně kolik?“ zeptal se mě Marek s hrdostí. „Nemám tušení, povídej.“ „Ne, ne, ne. Jen zkus hádat“ „Dvacet pět,“ řekl jsem po krátkém přemýšlení. Trochu jsem nadsadil, abych Marka povzbudil. „Omyl. Dvacet osm. Byla naprosto neuvěřitelná. Kdybys viděl ty tvary, padnul bys na záda. Ale já... Zachoval jsem ledový klid,“ odpověděl a přitom zvedl důležitě bradu. „Fíha. Já ti závidím. Té mojí bylo asi něco přes šedesát.“ Marek vybuchl v hromový smích. Dlouho popadal dech, než mohl znovu mluvit. „Tak to sis asi moc neužil co?“ spustil na mě. „Nestálo to za moc. Nedalo se na ní ani pořádně dívat, ale co má člověk dělat. Prostě jsem to potřeboval, nemohl jsem jinak. Avšak povídala si se mnou potom pěkně.“ „Asi ti pořádně pomotala hlavu co? Ale to se dalo čekat. Šedesátnice. To je zkušeností,“ utahoval si ze mě. Byl jsem poražen a nemohl nic dělat. Jak jsem mohl svůj výběr ovlivnit. Marek měl prostě vždycky štěstí. Sklopil jsem odevzdaně hlavu a zeptal se ho: „A jaký to bylo s tou tvou?“ Marek zvedl vítězoslavně oči a udělal rukama lascivní gesto. Ztratil jsem veškeré sebevědomí a začal pochybovat o svém bytí na světě. „Jdu domů,“ řekl jsem zklamaně. „Musím se ještě učit vyjmenovaná slova. Zítra píšem,“ Rozloučili jsme se a každý se rozešel na jinou stranu. Přesto mi však vrtalo hlavou, jako to, že Marek dostal k třináctileté prohlídce tak krásnou sestřičku, kdežto já…


1 názor

sidonia
01. 12. 2006
Dát tip
:)))

Alojs
13. 05. 2005
Dát tip
starý dílko, ale dobrý... sakra, to už je skoro rok, co ti tady někdo hodil kritiku! :-) takže 18. tip! nebudu to protahovat

Ten čas letí! Díky.

wazzup
27. 11. 2004
Dát tip
hehe, fakt boží! tip

Taky je tam ta pointa cítit na míle daleko.

Saint_Amour
30. 10. 2003
Dát tip
Bon idé

blbjenka
08. 10. 2003
Dát tip
jo, fakt dobře vypointováno :) ale souhlasím s becky, z třináctiletýho kluka fakt nevypadne takováhle věta, zvlášť ne slovo "avšak"...

Dero
07. 10. 2003
Dát tip
To je skvělý ... :)) ***

Vidíš, jak se u mne to zpoždění projevilo. Sotva jsem se naučil psát...

Josefk
02. 09. 2003
Dát tip
ve 13 vyjmenovaný slova, tos měl teda dost zpoždění, při tom štěstí na sestřičky .-)

Pivicko
05. 07. 2003
Dát tip
Haaaaaaa to bylo dobrý! ******

chlapiku dam si te do klubiku

Šalvěj
13. 06. 2003
Dát tip
Skvělé :o))) *

Áda116
30. 05. 2003
Dát tip
Tak tohle mě zaujalo. Opravdu zajímavá poenta.

WiruZ
29. 05. 2003
Dát tip
s kamosem jsme se jednou hadali kdo ma lepsi chalupu:))))) ale o otmhle fakt nikdy:)*/*

Yfča
13. 05. 2003
Dát tip
Souhlas s Rebekou... :o)

Jsem rád, že se líbí.

m11
09. 05. 2003
Dát tip
v pohodě......... t

No jo, výborně napsané - asi tak trochu znám ten pocit, kdysi dávno jsem měl asi třicetiletou doktorku, byla prostě super, ještě nikdy jsem tak často nemarodil? ;o)

Zajímavá pointa:-)

Hester
07. 05. 2003
Dát tip
:-)))) ***

Asi máš v mnohém pravdu. Koukám, že tady opravdu nejdu pro radu daleko, což mne těší. Díky

Pravdu máš, že textu říkat povídka příliš nepřísluší. Je krátký, ale zase si myslím, že na vniveč krátkosti nepřišla pointa celého díla.

Kytička
07. 05. 2003
Dát tip
Je to fakt roztomilý! :-))))

odedna
07. 05. 2003
Dát tip
:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru