Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konečná

08. 05. 2003
7
0
1964
Autor
Lúmenn

Tato báseň je trochu drsná, ale vyjadřuje můj postoj k fetování a drogám obecně

Konečná, vystupovat, má milá, hnědooká krásko.

No tak vyskoč, pospěš za mnou, lásko.

Vem si ještě, ještě, ještě víc,

neva že v kapse nemáš nic,

já založím tě, na chvíli.

Nemotej se, beruško, máš v břiše motýly,

co křídly bijí, lechtají,

já vím. Pojď sem, potají,

si šlehnem ještě víc,

ještě víc!

 

Konečná, vystupovat, jsi hluchá, holka? Makat jdeš!

Neválej se, kůže líná, stejně tomu neujdeš!

Že chceš ještě, ještě, ještě víc?

Sklapni, vždyť už nemáš nic,

Pohni a vrať se za chvíli,

zadek už máš motýlí

a šáhnout se na něj nedá, co chlapi? Furd tě lechtají?

Za to ti prachy nedají,

když budeš ubrečená. Stejně tě nikdo neslyší,

zde neslyší nikdo nic!

 

Konečná, vystupovat. Vidíš, zlato? To je nůž!

Tak řízni, no tak, ještě! Tak řízni se už!
Skip
29. 07. 2003
Dát tip
Velmi dobré. tip

Erwin2
21. 05. 2003
Dát tip
Hodilo by se to jako hiphopovej text.

yoyo
14. 05. 2003
Dát tip
jooo, líbí. Taky souhlasím s každým, kdo je tu podepsán nade mnou. podle mně je problém drog příliš profláknutý. zastávám názor, ať si od 18 bere každý co chce. Já vim, je to příliš radikální, ale tvrdí to i lidi z protidrogovýho- nemůžeme každému poroučet co ano a co ne. Záleží na síle jedince, jestli to zvládne nebo ne. zároveň by se alespoň částečně vyřešil problém dealerů a tak... Osvěta je taky moc důležitá. Ale rozhodně by se mělo začít s legalizací konopí... jo- a tip!

Drago
09. 05. 2003
Dát tip
hmm, síla... povedlo se Ti to a dobře to vystihuje náladu... 4/5+T

Dejf
08. 05. 2003
Dát tip
Sugestivní. TIP. Jenom upozorňuju na malou chybičku "furt" se píše s "t" :-))) beauty: co já se všechno nedozvím ...

Dejf
08. 05. 2003
Dát tip
avízó

Dejf
08. 05. 2003
Dát tip
Já zapomněl dát smajlíka. Mně je to jasný, taky myslim, že na rozumné kontrolované míře není nic špatnýho. Ale všeho moc vždycky škodí. Když se ale na něco háže moc špíny taky to není úplně v pořádku. Tím, že z drog dělá tajemnej zlej fantom, je to snad ještě horší.

Dejf
08. 05. 2003
Dát tip
S tím, že zakázané ovoce nejvíc chutná jeto jasný. Ale s těma tvrdšíma drogama už bych byl výrazně opatrnější. Těch 13 let mi připadne přece jenom moc málo. Já bych nechal ty lehký drogy a hranici 18 let - ať si každej zasírá tělo podle vlastní chuti. Pak by byl ale problém s léčením. Proč bychom my, jako daňoví poplatníci měli platit na léčení lidí, kteří si dobrovolně zpackali život.

815_0
08. 05. 2003
Dát tip
Vsichni tady maj pravdu, ale do diskuze se zapojovat nebudu - myslim, ze tady jde hlavne o dilko, a to je vychytany - TIP. Co se tyce drog, tak je to moc spatny - jako typek z protidrogovi organizace to rikam, ale jako clovek - co si neubalis sam... Kdyz nejde o jehlu, tak je to jeste v poho. Dobry taky nejsou kytky, jako bolehlav, rulik,... Myslim, ze priroda nam ma co nabidnout, ale kazdej by mel nejdriv vedet, do ceho jde, jeste predtim, nez jde... Ale - lidi jsou blbi a vule novyho veku se projevuje vsude... Takze jsem se stejne neudrzel a nazor jsem napsal... Jsme vsichni out - neco jinyho rikame a neco jinyho delame... Ale - mozna prave to je to "fain"... :o)

Dash_707
08. 05. 2003
Dát tip
:)))***

gepe
08. 05. 2003
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru