Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

<-I->

08. 05. 2003
3
0
1601
Autor
PPI

Ať žije maturitní opakování!!!Skládám poklonu A.Heydukovi...

 

 

 

       Co je jen štěstí...

Muška v záři zlatého
        svítání
jara...


Tommikk
22. 11. 2003
Dát tip
jo :)

Drago
10. 05. 2003
Dát tip
mě se to celkem líbí... není to teda žádnej zázrak ale pěkné to je.. :o)

PPI
10. 05. 2003
Dát tip
To měl být útok na vaši světločivnou skvrnu...a na barevný tyčinky!:)))))

Drago
10. 05. 2003
Dát tip
tak t pak jo.... ale je to zákeřnej útok, to Ti teda povím... :o)

PPI
10. 05. 2003
Dát tip
Oh..děkuji!:-))

Drago
10. 05. 2003
Dát tip
není zač..

PPI
09. 05. 2003
Dát tip
Spící krásko...děkuji!:-)))

no, to už je lepší :-))) ale stejně si myslim, že haikuisti to nevezmou, řeknou ti nejspíš, že v haiku nemá co dělat metafora a tak :-))) nech to bejt :-)

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
Takže symbolismus jo...a metaforismus neee??!!!No...já z toho snad dostanu meteorismus..:-)))))))

(G)eorge
08. 05. 2003
Dát tip
ha, poslední slova všech veršů jsou dohromady zcela dokonalý!!! : "Štěstí zlatého jara !!!!!" tomu říkam kouzlo nechtěnýho! :)))***

nebreč, stejně je to hezký :-)))

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
A nebo...."Co je jen muška v záři svítání ?! Štěstí zlatého jara!"...(ať žije dadaismus):-))))....Nu...tak teď si toho snad všimnou všichni!:-)))))

krása!!!!! a můžeš se vykašlat na to, jestli je to haiku, nebo neni :-)))))

tip :-)

(G)eorge
08. 05. 2003
Dát tip
Já nechtěl být tak krutej šéfe, sem si říkal že ten zbytek dojde každýmu sám:)) dadaisto! ;)))))))))))))

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
Ale trvá mi to....než vás k tomu dokopu!:-)))))

:-))))) no jo, když něco chceš, tak do toho musíš investovat :-)))))

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
(G)eorge: Nemám to náhodou ještě přepsat tou druhou formou?!:-)))) cekanka_ucekana: Dívenko zlatá....ty ses mi ale prodražila!:-)))))))))Hlavně...že spokojenosti bylo učiněno zadost.... Tak si tu "vaši" haiku vychutnejte!:-)))))

PPI
08. 05. 2003
Dát tip

(G)eorge
08. 05. 2003
Dát tip
Neblbni, existuje jena věta která patří mezi deset nejlepších co lidstvo vymyslelo, zní:"CHYTRÝMU NAPOVĚZ,...!"

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
Zeptal bych se na těch zbylých devět....ale bojím se....že bys mi odpověděl..:-))))))))))

:-)))

(G)eorge
08. 05. 2003
Dát tip
PPI: Zbylých osum jsou přikázání vyjma "nesesmylníš"a "nepožádáš manželky bližního svého..." a desátý tytytytyytytytý (famfára): "Ja kurnik!" :))) Ale ty ses vlasntně neptal, takže nic...:)

...ehhh...moc mi to jako haiku nepřijde..pardon:o/

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
Víš...že mně taky ne?!:-)))

Proč bych Ti měl přijít jako hajku?:o)

probably
08. 05. 2003
Dát tip
asi to má s haijku společnou formu. Ale není to moc originální

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
Popravdě řečeno....už mě dlouho nikdo pořádně nezkritizoval....asi se mi zastesklo!:-)))Děkuji....:-)))))

Dash_707
08. 05. 2003
Dát tip
:)*

probably
08. 05. 2003
Dát tip
Jíé tak to jsem ráda že jsem ti udělala radost. Nicméně tohle není ode mě kritika, spíš takové polechtání:-)) Takže to zas není tak zlé a beznadějné

no, musim říct, že haiku to neni :-) neptej se mě, co to je haiku, nevim to :-)))))

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
"Nesouhlasím s tím co říkáte ale až do své smrti budu hájit vaše právo říkat to!"..:-))))

no, bylo mi vysvětleno, že haiku je o přírodě, roční době a musí na tebe z něj dejchnout zen :-)

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
Dobrá...opravuju...mmnt!:-))))

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
A co éto?!:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru