Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Roztoužené jaro

10. 05. 2003
2
0
1169
Autor
PPI

Páni/Dámy Haikisti(ky)...sim sim neukamenujte mě...že jsem si pro chvíli vypůjčil formu(6-7-6)..ale ono to vážně jinak nešlo!:-)))

melodii křídel
motýl sající z květu
otevírá světu


Drago
10. 05. 2003
Dát tip
za to 6-7-6 Tě neukamenuju - teda aspoň já... :o) k básni - myšlenka je krásná, forma taky není špatná - ale nebylo by tam lepší světu otevírá?

probably
10. 05. 2003
Dát tip
Haiku má být snad i rýmované- Mžná proto není v posledním verši ten obrácený slovosled. Ale 6-7-6? Je to fajn, ale není to haiku

PPI
10. 05. 2003
Dát tip
Rish: Tvé hodnocení je téměř transcendentální!:-)) Drago: Pokud nejsi ze spolu pro zapuzení veršů...tak by to snad až tak vadit nemusilo!.-))) V Haiku sice..pravda..moc často rýmy nebývají...ale vyskytnout se mohou... probably: Zkus si někdy přečíst prolog!:-)) Spící krásko: Seš ňák posedlá těma miniaturama...aneb...Není malých rolí!:-)))(BTW:Nevodvolám..):))

Drago
10. 05. 2003
Dát tip
no, verše mi nevadí, ale do haiku se mi moc nehodí... a navíc mám pocit (úje to tada jen a pouze pocit můj) že by to tak bylo lepší - ale nechci Ti do toho mluvit... :o)

probably
10. 05. 2003
Dát tip
Prolog jsem četla, proto jsem tě neukamenovala:-) Ale příště prosím takové věci do miniatur

Sabinka
10. 05. 2003
Dát tip
*t* .o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru