Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Caribská rčení VI

21. 05. 2003
2
0
1384

Nemáš - nepotřebuješ.
Správně, fajfos! Aspoň že jeden to pochopil!!!

815_0
28. 09. 2003
Dát tip
:-)

fajfos
25. 09. 2003
Dát tip
martanek: tak s tim neco delej :)

marťánek
17. 06. 2003
Dát tip
a co když nemám a potřebuju?:)

Luk malér ... Takhle to chápu i já,aby se jeden nepodělal,že nemá luxus,kterej si stejně nemůže dovolit, ...

815_0
24. 05. 2003
Dát tip
Tohle je moc relativní - proto nezbejvá, než nechat to ležet :)

Spíš to chápu tak, že máš-li něco, začne se roztáčet spirála a ještě tohle a támhle to, a ještě víc - tzv. popelnicové chování. Ale je fakt, že vzduch potřebuješ hodně často, vodu, čurat atd. Ale myslet na to, že vrcholem blaha není mít hafo věcí.

pondělí
23. 05. 2003
Dát tip
Nemáš a potřebuješ-máš průser. Ad, Petar Introvič Nemám ženskou bejvák chatu ani fáro Nemám ženskou bejvák chatu ani fáro sedim tu sám j ó jó jó žízeň mám

yoyo
21. 05. 2003
Dát tip
Jo. a máš a taky nepotřebuješ. *


Dejf
21. 05. 2003
Dát tip
Je tak hezky nejasné, že mě to donutilo skoro pět minut přemýšlet. Znamená to, že člověk, když nemá vodu, tak ji nepotřebuje? Nebo že se nachází v tom stavu, že pouze zbytečné věci, které nemá, už nepotřebuje? Podle mě by bylo lepší napsat: Máš - potřebuješ. Může se do zdát stejné, ale myslím, že není. Člověk většinu věcí potřebuje, až když je má, nebo po nich zase přestane toužit, až když je má ... ale pokud se to vztáhne na Karibik, tak je to třeba pravdivý :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru