Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pocity

16. 05. 2003
1
0
733
Autor
Rachelinka

Pocity

Nejraději bych si udělala raketu z papíru

a odletěla bych do vzdáleného vesmíru.

Možná tam mě čeká moje spása

bude to určitě jiné, bude to krása.

Jsem zvědavá, co se tam stane.

Kam až mě můj koráb zavane.

Už nebudou mě bolet má kolena,

budu konečně od Země vzdálená

Až poletím tou třpytivou oblohou,

budu snad stát konečně na nohou.

Snad to nebude jen zkouška osudu

a divný sen plný různých přeludů.

Přiláká mě planeta svou melodií

a její zvláštní a tajemnou historií.

Snad máte trochu toleranci

a dáte mi i maličkou šanci.

Chci jen o sobě v klidu snít

a přitom spokojeně žít.

Není to přece jen má vina,

ale tak se dobře zapomíná!


Dragonangel
08. 07. 2004
Dát tip
další debil na obzoru..........taky se mi to líbí:)

Krel
17. 05. 2003
Dát tip
:-))

BlackOzzy
17. 05. 2003
Dát tip
Na zacatek pekny...:-)) Jen malou vytku: obcas mi tam¨nesedi rytmus, ale to se ti casem spravy...:-))

gASK
16. 05. 2003
Dát tip
Nekomplikované nesložité, ale hlavně že se to rýmuje:) Souhlasím (pokolikáté už?) se spící..spíše do Blbůstek či jen tak pro radost...

Rachelinka
16. 05. 2003
Dát tip
Tak sorry, jsem tu dneska poprvé

ashentree
16. 05. 2003
Dát tip
Vítej mezi nás, pro začátek je to pěkné! "Snad máte trochu toleranci a dáte mi i maličkou šanci" to víš, že máme ;) Lyrikou člověk dozrává, s čtením dílek ostatních uvidíš, co všechno lze s českým jazykem vyvádět :-) A těší mne, že jsi z Těšína, protože to město miluju! A máš tam na blízku Jarka ;)

Rachelinka
16. 05. 2003
Dát tip
No moc ti děkuji. Aspoň jeden dobrý člověk

ashentree
16. 05. 2003
Dát tip
Nemáš zač, na mne nehleď, já su citlivka, bylo mi Tě líto ;) oni si určitě jen nevšimli, že jsi tu prve, čtou dílka jako na běžícím pásu ;) Ať se Ti tu daří, a nejen tu...

Rachelinka
16. 05. 2003
Dát tip
Díky

Sabinka
16. 05. 2003
Dát tip
hmmm docela fakt dobrý .o) *t*

815_0
16. 05. 2003
Dát tip
ashentree má úplnou pravdu...:o) Dílko je opravdová pohodička - buď taková i Ty, protože jinak to tady vzdáš... To se stává - každej má jiný názory a každýmu se líbí něco jinýho... Když jsem vydal dílko, o kterym jsem si myslel, že je téměř dokonalý, sklidil jsem za něj okamžitě takovou kritiku, že mi až tuhla krev v žilách, jak mi to bylo líto a nechápal jsem... Teď se už začíná líbit - buď klidná a trpělivá - říct o člověku že je dobrý jen proto, že kritizuje kladně... To ne... Nezapomínej, že tady nejseš proto, abys sbírala tipy, ale abys zjistila, co si o Tvý tvorbě myslej ostatní, nezaujatý a hlavně zkušenější autoři. Např. sleeping_beauty nekritizuje moc "pěkně", ale její názor má mnohem větší hodnotu, než sto kritik typu: * !; TIP; Krásný :o);atp. Vezmi si z toho ponaučení a buď v pohodě...:o) Hlavní je vytrvat :o) Hodně štěstí ! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru